Jadyn heeft een heel potje mango op! Valt hier dus ook in de smaak! Het was haar eerste keer en ze vond het heerlijk!
Goeiemorgen Nathalie Heel veel sterkte en beterschap.Was er bij jouw ook iets op kweek gezet laatst?Hoe is dat afgelopen? Mj Wat een supernacht zeg.Toppie van Jadyn.VAnavond maar weer een pyjamapapje
zo goedemorgen meiden ik schuif ook aan ! huis is al gepoetst ik zweet me een ongeluk ... en tim ligt net weer in zijn bedje ai ai die is in zijn sprong hoor .. zodra je de kamer uit loopt gaat hij mokken en na 5 min gaat hij echt huilen .. zonde hoor .. wel veel geknuffeld dus ! ben nog niet lekker bah... daarom alles al gedaan kan ik rest van de dag flexen weer is ook niet lekker dus ik blijf lekker thuis Nathalie nogmaals een dikke knuf ! heftig meis en ik kan me indenken dat je echt ff de kriebels hebt ! Zuurjte succes met verven .. en wij hebben een gewone kast met 2 deuren voor tim .. toch wel handig .. maar als je niet meer ruimte hebt houdt het op he ! Miekje gezellig vandaag zelf gaan skieen of lekker apre-skieen ! en ik moet zeggen MR T doet met eten echt zijn best ! soms denk ik dat hij mopperd om meer nou durf ik dat niet zo goed .... want straks zitten we weer in een drama... JULEN en JOERI een super leuke en fijne HALFJAARDAG ! die zijn extra byzonder vraag jullie mama maar om een taartje ! Bianca meissie van harte gefeliciteerd ! wat een super nieuws ! en hoop dat het allemaal goed mag gaan ! MJ wat een top nacht ! snel pakken avondhap inslaan dan .. eindelijk worden jullie beloond voor jullie doorzetten ! top ! Nona ... ai ai werkrooster binnen ... komt ook al dichtbij he ! en wel lekkere dagen is dat vast of wisselt het ? Eva ik zit nog steeds aan jouw lekkere frietjes te denken mmmm haha en had het ook wel eens gelezen van de potjes en de suiker maar geloof er niks van ! tim wil liever pot en wil nog geen vers maar dat komt wel hoor... DS wat stoer van de rijstwafel ! ik had ze ook al zien liggen maar vond het eng omdat dat stukkies zijn maar dat lost dus goed op in de mond ! nou ook eens proberen dan ... Pooh wat ben je al vroeg uit bed en op gang haha geen uitslapen vandaag ! boja ik loop je idd elke keer mis en de mango is hier ook een super hit ! de peer van friso trouwens ook ! ze zijn nog in de aanbieding bij trekpleister en kruidvat vandaag ! zo ik geloof dat ik weer bij ben ff neus snuiten
EMMA: Mijn dagen zijn wisselend..... vind ik wel fijn en krijgt t rooster iedere week,zo'n 4 weken van te voren,dus weet ruim op tijd waar ik aan toe ben!
owjaaa ik heb nog geen ruk gedaan vandaag... ja ben aangekleed,maar daar houd t dan ook mee op.... hahaha GOED VAN MIJ HE ? zo maar s een x
WIL JE OOK KOMEN DE 20e : LAAT HET ME EVEN WETEN Wie komt er ook? Ja jullie zullen wel denken, Divi die ff een verhaaltje schrijft, maar dit is met toestemming van MamaNona. Het idee is om zelf spullen mee te nemen. Echt op zijn Amerikaanse Stijl. Maarrrrr er zit nog een staartje aan. Voor de mensen die komen @ Nona's. Is het misschien een idee om iemand het voorgerecht te laten maken, iemand wat vleesjes mee te laten nemen, dit kan natuurlijk ook door twee personen gebeuren, iemand het nagerecht, iemand wat hapjes tussen door? Hebben jullie zin om te komen. Meld je dan nu aan. Schrijf je naam hier onder en of je met of zonder partner komt en niet te vergeten de kiddies! We hopen dat jullie komen! Groetjes MamaNona en Divi * Divi + man + babe * Miekje + beeb * Boja + beeb
GOED ZO ! dat mag ook wel eens hier is het af was vergeten te stofzuigen maar is ook klaar ! zo ik vind het prima nu en ik ga misschien lekker een cake bakken vanmiddag ! haha ben aangestoken door jou ! heb een pak van de liddel meegenomen en eens kijken wat het is !
volgensmij heb ik deze kast ! lijkt er super veel op .. van de praxis ! en ik heb er zelf ronde handvaten opgezet ! was een koopje was toen iets van 70 euro ! maar ik vind de eerste het mooiste
tim is ook zo dol op de mango ! maar de peer valt ook aardig in de smaak van friso terwijl hij niet zo dol is op fruit eet hij daar een heel potje van weg ! toppie hoor !
owh dan kan je altijd wel wat regelen van te voren ! ook met de kids enzo... lekker hoor ! eerst vond ik het nix om weer te gaan werken maar vind het nu toch wel zalig en fin ook goed te doen zo .... ook belangrijk he !
op de vraag of ik wil zeg ik JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA jammer dat we niet kunnen ... lijkt me zo leuk
meiden we gaan toch nog wel meeten in januari dan he ! wat mij betreft mag het ook eerder maar tja jullie kunnen over 2 weken ook al .... maar ik wil iedereen en de beebs echt zien hoor !
@ Naat : Getverredemme! Maar kop op meid! Het is nog niet zover, niet meteen in zak en as he ? (alhoewel ik me kan voorstellen dat je even terug in de tijd lijkt te gaan). Dikke knuffel en ik duim voor mn schoonzoon dat het goed gaat komen!