haha geweldig ! ik vind het super punk hoor ! en ook top in haar prachtige kinderstoel ! en neeeeee ik wacht op man met cake eten ! zal pas uurtje of 9 worden vrees ik en toch hoor ik echt mijn naam roepen
@ Emma wat een lieve fotootjes! Wat goed dat tim al uit zo'n beker drinkt! Wauw zal ik met sam ook eens proberen! Lekkere cake hoor als ik die zo zie! @ Wicjuh wat een schatje! Leuk kapsel! @ Nathalie meide heel veel sterkte en beterschap! Hier vandaag voor het eerst de wandelwageninzet er op. Sam vond het super. Wat een indrukken! Jullie zullen wel denken van sam is bijna 7 maanden en dan nu pas omschakelen? Tja sam is een luie baby en vond het wel lekker om te liggen! De laatste tijd vond hij de maxicosi ook leuk en nu dan de wandelwagen! Ik moest wel een traantje wegpinken, want voelt als echt afscheid van de babytijd! Vandaag ook voor het eerst bambix rijstewafeltjes op en hij vond het heerlijk. Hij krijgt ook elke dag een korstje brood en vindt het super. Hij knabbelt die helemaal op! Ook heeft hij voor het avond eten voor het eerst spaghetti bolognese 6+ met stukjes van friso op. Zitten dus echt slierten in en ik dacht dat zal wel kokhalzen worden, maar hij vond het super lekker. Wat een binkie wordt het toch ook
GOEDEAVOND! Wat is het hier rustig vandaag. Lekkere cake Emma. Het je niet stiekem al een stukje geproefd? Ik heb brownies gehaald en gebakken. Kon er niet voorbij lopen in de AH. Komt door jullie haha. Mooie foto's hoor van Faylinn. Pooh, wat gaat het toch snel hè...Stoer hoor dat Sam al een korstje eet en spaghetti met stukjes!
Goeienavond girls! Hier alles ok! Lekker rustig dagje. Julen dacht ik ga vanavond goed mijn groente eten, want hij had bijna een heel potje op (200gram) met rundvlees stoofschotel... Emma: nee zijn vandaag niet wezen skien, was open dag en kom daar veel bekenden tegen uit mijn wedstijdski-verleden, dus das altijd ff gezellie.. Ga wel weer gezellig met mijn neef skien, als ik vrij ben en er vrij-skien is.. Mmmmm jij hebt lekkere cake gebakken! Nou ja, Tim dan he.. En zuurtje weet je al welke kast jullie nemen? Nona: hoest bij jou meid.. Pooh: heerlijk toch, luie Sam. Als hij de bak t lekkerst vond, prima toch! Had gehoopt dat Julen er tot 7 maanden in had gewild.. Maar nee, dat mocht hier niet zo zijn.. Enn Wicjuh: je gaat ook mee he?! enne, mooie foto's! Nathalie: sterkte meid. Knuffel aan Justin, hoop dat de AB snel aanslaat!
okey dan... hoe was ie ? hij is nu al lang en breed klaar denk ik... rustig met bakken? kheb gisteren nog ee Brownie gemaakt
had ik je dat niet verteld? ik d8 d@ ik t je al had verteld..... ja ik hoop ook dat alles dan over is,volgens de arts was het aankomen dan ook gelijk geen probleem meer omdat het lichaam dan op aankomen kon concentreren en niet meer op herstellen......
Pooh: Knap hoor van Sam dat ie spaghetti at..... Alysha had van de week van dezelfde Lasagna..... hangt wel ergens een foto van op de MMHyves,vond ze ook super! hele potje was zo op!
Miekje: Ja hier is t goed hoor,vanmiddag bij mn oma geweest en paps heeft even gras gemaaid en mn moeder was er ook,die heeft even boompjes gesnoeid en we hebben de halve voilaire afgebroken..... we hebben dr ook maar gegeten en toen we eggingen kreeg paps een zakcentje in zn handen gedrukt voor wat ie had gedaan,wij d88 alleen ff lief te zijn en t mensje te helpen.....
nou meiden nog geen cake op ..... over half uurtje ofzo ! en tim heeft net zijn fles niet op .. jammer hoor het was zo'n top dag ! maar zijn buikje zal wel genoeg gevuld zijn nu ! hopen maar dat hij slaapt ... man is ook half uurtje thuis en ga ff met hem babbelen ..... latersssssss