8:00 fles evt. 1/2 tot heel potje fruit,ligt aan de 1e fles 12:00 warm 14:00 fles 17:00 pap/broodje 19.30 fles is dat wat ?
Miekje en Emma Bedankt voor het meedenken.Ik kan idd proberen om het 's morgens steeds wat langer te rekken zodat hij met ons mee kan eten. Emma wij eten rond tien over 12.De kids zijn om 12 uur vrij.
HEEEEEEFT IEMAND NOG LEUKE IDEEEN VOOR MIJ OM MORGEN TE GAAN DOEN ? Kheb geen zin in een "saaie zondag" namelijk
Uhmm... taart bakken en hier langsbrengen? Boek lezen! (zeker te saai voor je) Internet afstruinen (doe je normaal al denk ik, dus ook niet echt wat je bedoelt) Naar Dolfinarium of dierentuin? Euh ... Walibi! offe... t bos in? Lekker ploegen door de drek?! Wat hebben we verder ... .... ......
Had al stukjes gezien.Zitten echt vragen bij waar je oren bij klapperen.Zoals vreemdgaan enzo nou zit je daar als man/vrouw zijnde en je partner geeft dan antwoord wat je niet wil horen.
Ik vond net trouwens een fotootje van mn buik met 39 weken.. hihi ...2 daagjes voor de keizersnee ... Mis die buik soms echt wel, terwijl mn huidige buik me in de weg zit
leuk! heb ik gaar nie,van die buik foto's mijn blubber zit ook in de weg.... denk dat ik maar s een afspraak met Sjoemie moet maken.....