\/ Samantha heeft haar eerste portie wortels á la Rapley op. Ging erg goed. Ze zoog op de eerste wortel, alvorens te happen en ook echt te kauwen. Ik had eerst haar bordje op zo'n Tommee Tippee mat, maar die had ze binnen no time los, dus dan maar op haar tafelblad. Morgen weer . Ik ga nu ff proberen bij te lezen... pfffffff......
Hier wel een nieuwe, maar betalen we in 3 jaar, wel zonder rente.. Was een actie van renault... Ik heb ook geen spaar/geldboom hier op t balkon.. (was t maar waar..). Anders konden we idd geen 'goede/veilige ' auto kopen..
ja kijk dat is leuk! ja ik heb ook niet van zulke boompjes in de tuin helaas... heb nu een renault 19,maar kan er niet aan wennen..... en vind al heel lang een twingo leuk,heb ik al s meerdere keren geroepen hiero!
WIL JE OOK KOMEN DE 20e : LAAT HET ME EVEN WETEN Wie komt er ook? Ja jullie zullen wel denken, Divi die ff een verhaaltje schrijft, maar dit is met toestemming van MamaNona. Het idee is om zelf spullen mee te nemen. Echt op zijn Amerikaanse Stijl. Maarrrrr er zit nog een staartje aan. Voor de mensen die komen @ Nona's. Is het misschien een idee om iemand het voorgerecht te laten maken, iemand wat vleesjes mee te laten nemen, dit kan natuurlijk ook door twee personen gebeuren, iemand het nagerecht, iemand wat hapjes tussen door? Hebben jullie zin om te komen. Meld je dan nu aan. Schrijf je naam hier onder en of je met of zonder partner komt en niet te vergeten de kiddies! We hopen dat jullie komen! Groetjes MamaNona en Divi * Divi + man + babe * Miekje + beeb * Boja + beeb
Meiden ik ga, manlief wilt ook aandacht! Oja, nog bedankt voor de lieve felicitaties voor de 6 maandjes van Julen vandaag.. @ Jadyn.. ik heb je gemist vandaag... kus Julen..