MJ is vanmorgen geweest toch hier en nu feesten met vrienden .... ( 1 x per jaar d8 ik ) Boja is feesten va Nino's half jaar \/ SLAAP LEKKER MOPPIE! *kusje*
** ik kwam nog even langs om te kijken,maar er is niemand meer,ik sluit dan maar weer af.... Hek dicht,op slot,sleutel op t zelfde plekkie ,SLAAP LEKKER ALLEMAAL ! hahaha er was niemand meer.... domdomdom **
Oeps... GEFELICITEERD !!!! Mijn mama was het vergeten. Die zat de hele dag denken aan mijn worteltjes . Liefs Samantha.
Goed jaar he Wic . En helemaal niet oud hoor. Kijk mij eens lenig over het hek springen, **Springt lenig over het hek, en gaat er vandoor.**
** ik loop nog maar s weer langs.... ow DS was nog even geweest.... raampje zit dicht..... ogh ogh ogh is die lenige meid zeker weer over t hek gesprongen...... Nou ik wandel nog maar even verder Misty nog even laten plassen en dan @ bed! **
SH*T HEK DICHT..... **ik ben de 1e zie ik dus wel...... ff sleutel pakken en hek open doen..... HEK OPEN GOEIEMORGEN ! ! ! ! ! ik dek de tafel en begin aan mn ontbijt.... ff denken wat we vandaag gaan doen..... **
En erna ook niet Mogge nona! Mogge all! Sjo... nieuwe tsunami staat in de koele kast op te stijven 8)
Hahaha Ik wilde net vragen .. Wat ga je doen vandaag, Nona? Appels plukken? Tis wel ongeveer het seizoen 8)