goedemorgen meiden hier ook 3 snotverkouden mensjes in huis ... man en ik redden ons wel maar voor tim wat zielig he ! eerste keer ! vanochtend zo hoopvol naar het CB ff wegen ! na 2 weken kei goed eten en naar mijn mening dikkere benen wilde ik hem zowat op die schaal gooien nou dat was zo over ..... 60 gr in 2 weken ... nou het zal dan wel ik ben super trots op mijn kind dat zo goed heeft gegeten en ergens is het maar goed dat ik ben gegaan want nu weet ik dat het niet beter kan schijnbaar dus ........... komt ie aan DIKKE LUL 3 BIER !!!!!!!!!!!!!!! hij is wel 2 cm gegroeid in 2 weken ze schreef snel 1,5 op maar ik zag het wel haha en ik ben gaan shoppen en heb lange vingers gekocht voor mijn schatje en hij heeft 1/4 deel over zijn gezicht uitgesmeerd haha maar goed na deze ervaring heeft hij gewoon zijn potje fruit op snel neusspray gegeven en nu ligt hij lekker weer op bed !
meid dikke knuffiel ! hier dus ook maar straks nog ff boodschappen doen en meer ook niet ! beterschap
hopelijk doet hij het lekker de hele dag niet dan haha ik loop je elke keer mis schattie ... ik las dat het eten van lieve nino nog steeds puzzelen is ! komt goed meissie en is hij nu de hele dag naar KDV of een ochtend ?
Groot gelijk Emma: Dikke lul 3 bier! Je kunt het niet beter doen hoor meid en Tim doet meer dan zijn best! Dikke knuffel en beterschap. Verwen hem maar lekker
Nou, inderdaad! Mr T doet t gewoon goed momenteel, punt uit! Hij heeft gewoon alle energie in de lengte gestopt! Knuf!
GO TIM, GO TIM! IKKE TROTS HOOR! Nino dus ook niet aangekomen de hele week, vroeg me ook al af of het normaal was. Was even bang dat ie zelfs iets afviel, maar zolang het niet meer dan 100 gram is hou ik het een buik vol poep en een buik zonder poep-verschil. Toch?
Ja we lopen elkaar steeds mis! Vandaag is Nino 1,5u geweest, joehoe. Was wel aan het huilen, maar toch. Hoop dat het vrijdag beter gaat!
nou deze keer had Mr T eens niet gekakt hahaha en had net gegeten dus het zal allemaal wel ... en ach ik zoek het posi er maar van hoef ik lekker lang nog niet over te stappen naar de nr 4 luiers van pampers lang vind ik hem wel hoor hij is nu 70 cm misschien moet ik hem ergens tussen leggen zodat hij niet in de lengte gaat maar in de breedte ! hihi zou dat werken ? misschien ook iets voor lieve nino dan ! ik ga zo lekker weer potjes eten voor hem halen en die kan hij dan weer lekker op gaan smakken ! en nino moet eens niet zo veel scheetjes laten haha ! tim die kakt trouwens nu ook gerust 5x per dag hoor.... die darmen werken wel en ik las dat nino ook een stinkie is haha niet normaal wat een lucht en geluid er soms uit komt hier hahaahahahaha heb je al iets gehoord van KDV ?
oh haha ik vroeg het net weer maar kijk weer een half uurtje erbij wel errug lang wennen zo hoor zou een hele ochtend of middag niet beter zijn ? tja heb je niks in te zeggen hoor maar misschien is het dan sneller... en we blijven duimen voor jullie ! ook jammer idd dat het net in deze periode is .. tim huilt nu ook als je de kamer uit gaat.... echt ff een zware periode hoor !
thanks ! dat verwennen zit wel goed haha en tja we gaan gewoon zo door ! tim doet het goed en is zo tevreden ... en ik ga zo ff zakdoeken halen snotter snotter hoe is het allemaal met jou ?
haha hij snapt het idd nog niet helemaal ik zal het hem straks eens goed uitleggen met plaatjes ofzo misschien lukt het dan ! en hij verbruikt volgensmij ook enorm veel energie .... ligt niet stil en is altijd bezig dus zal ook wel verschil zijn ! thanks voor je knuf
haha, ja leg hem klem bij hoofd en voeteneind, dan moet ie wel de breedte in! Ze groeien toch ook minder hard nu, in gewicht? Dat nino nu niet aankomt is toch gewoon of niet? Nou ja, ik hou het in de gaten. Gelukkig poept nino nu ongeveer 2x per dag. Dat is maanden lang IEDERE fles zo geweest, dus zeker 5x per dag ook haha. Ben blij dat ie dat nu niet meer heeft. Maar ja, nu hebben we de stinkscheten er voor terug. Kinderdagverblijf was nu 1,5u, hij is nu weer thuis. Was wel aan het huilen toen hij werd opgehaald en wilde maar halve fles drinken. Ach ja. Vrijdag weer van 10 tot 11.30u...
hey Girls! ff vanaf mijn werk.... Tim mag wel wat hebben van Julen hoor! Ik heb zo'n lichtelijk vermoeden dat die genoeg groeit in de breedte.... Vorige keer was ie ook maar 416 gram aangekomen in een maand tijd. Maar nu zit er 1,5 maand tussen en krijgt hij meer te eten (3 flessen en groente en fruit)... Dus ja ben benieuwd naar zijn gewicht... en lengte ook! Enne zuurtje: beterschap voor jullie!
Daar twijfel ik ook niet aan dat hij verwend wordt! Is niet fijn hè, zo snotteren. Heel veel mensen in de omgeving hier zijn ziek of verkouden. Gelukkig wordt ik niet zo snel aangestoken. Heb op mijn werk bij de kleutertjes veel weerstand opgebouwd Wel heeeeeel vervelend voor jullie hoor! Hier alles prima. Jens is niet meer zo eenkennig gelukkig. Eerst was het zelfs huilen bij mijn moeder. En....bijna op vakantie maar daar kan jij over meepraten