hoi meiden Het hele weekend niet geweest en er is flink gebabbeld! Alle zieken: veel beterschap! emma: Tim doet het super! Morgen mag ik na 2,5 maand weer met Julian naar het bureau! haha...wat zal die gegroeid zijn zeg! Verders vind ik het koud[/b]
Emma: Als Tim goed eet en in de lengte wel is gegroeid,dan is het toch goed Ik ben trots op m..... Kijk naar Jamilia... vreet me de oren van de kop en dan nog drama's ! die groeit ook liever in de lengte dan in de breedte
Nou ik moet nog een en ander doen en dan tegen 15:00 is paps thuis en dan moeten we et Jamilia naar t ziekenhuis.... screening voor de operatie...... Vanmorgen bij mn vriendinnetje geweest met de kleine van nèt 7 weken...... owww zo koddig
ach het is zo zonde tim kan niet drinken omdat zijn neusje zo dicht zit he bah de neusspray helpt dus ook niet hij ligt nu op bed met zijn rode wangen .. hij voelt niet warm maar zielig hoor heb snel boodschappen gedaan puf puf kom zo terug ff reageren
lijkt mij ook hoor dat het dan wel kan kloppen ! hij is nu 70 cm ! best lang toch ... vooral bij zijn gewicht ! en tja hij heb toch lekker een danoontje gekregen voor straf hahaha wou de fles niet .. zonde met dat neusje .. dus hoppa danoontje dan maar he ! gelukkig wordt ik er zelf nu makkelijker in de zorg blijft maar weet het nu beter een plaats te geven toen tim op mij leefde was het een vreetzak ... en zonder mij niet meer !
idd gaat het nu minder met aankomen maarja moet die tim niet NOG minder aan komen .. de grapjas ! en als het nodig is houden ze dat wel in de gaten hoor ! nino is een topper en geen zorgen hij doet het prima ! hij is tim al lang voorbij ! en haha ik noem tim ook wel eens stinkie .. ai ai net weer een poepluier.. maar mega poep is niet meer elke keer een beetje ! en gelukkig is hij weer lekker bij papa nu ! en zometeen ook weer mama.. jullie zijn ook de leukst ! ik huil ook wel eens omdat ik jullie zo mis !
nou meid als het hier met al dat eten van hem nu nog niet goed komt doneer ik eerst zelf wel wat rollen vet en als er dan nog nodig is kom ik het bij julen halen haha en tim vorige maand 330 .. maarja de maanden ervoor ook maar...... nouja ik kreeg nog zeker 3 mnd voordat ze ons naar het ziekenhuis zou sturen en dat vind ik echt niet nodig !
einnnnnnnnnnnnnnnnnnnnndelijk vakantie heb je van die grapjassen die zeggen dat je al zo veel vakantie hebt gehad met je zwangerschapsverlof ........... maar goed lekker er tussen uit ! ben nog ff snel gaan kijken voor spullen voor Mr T maar ik heb denk ik alles al wel .. en gelukkig dat Jens net meer zo eenkennig is ! dat is dan lekker snel over en vooral handig dat het weg is voor je vakantie ! en haha kan wel geloven dat jij weerstand hebt met die kleine baccillenmostertjes om je heen hahaha
zow die zal idd wel flink aangekomen zijn dan haha schrik maar niet ! en het was koud en heb het nu warm en toch klappertanden ... tja verkouden ! en tim doet idd zijn best ! het is een schatje
nou ondertussen kan ik dat wel tim heeft 39.2 koorts hij is gloeiend heet ik heb ha al gebeld en heb een zetpil moeten geven nu in de gaten houden met drinken maar dat is zo moeilijk voor hem .. heb er gelukkig toch 120 fles in gekregen hij had zo'n dorst en daarna klein potje bloemkool ( is zijn favo ) gemengd met water en ook nog wat van gegeven maar zielig hoor sorry maar wat een KUT dag is dit eigenlijk zeg ...