au au au au au au au au dikke knuf voor je mannetje .... zal vanavond wel ff flink gaan vervelen ! maar gelukkig dat het verder ok is geef hem er maar voorzichtig een kusje op dan ! en thanks voor de beterschap... hij slaapt nog lekker ... en ik hou hem goed in de gaten
MamaNona, fijn dat het een bekende is... Het komt allemaal wel goed. Jij bent zo'n nuchtere mama (of vind je het toch wel een beetje eng?) Weet je al wat je morgen gaat doen als de kindjes weg zijn? Dat was toch morgen of vergis ik me? Pooh: AUW!
Ja is idd fijn dat het een bekende is..... een andere arts doet de operatie,maar hij is dabei één van ons trouwens ook hoor tijden het "in slaap brengen"... een nuchtere mama tsja... haha als je me zo wilt noemen ... ja ach t is een kleine (microscopische) ingreep, in +/- 15 minuten klaar...... heb t in mn omgeving ook wel zien gebeuren,maak me er niet zo heel druk om,maar ben uiteraard wle benieuwd hoe Jamilia er op reageerd.... en oooow wat attent dat je er aan gedacht hebt morgenvroeg van 9-12 ben ik he-le-maal alleen.... denk dat ik gewoon mn dagelijkse ding ff doe ( stoffen,zuigen,dweilen) en ff de bedjes enzo en natuurlijk ff ZSPen
MamaNona, Je hebt wel de juiste instelling. Is voor J ook het beste denk ik! Als je er zelf tegenop ziet, krijgen ze daar toch wat van mee. Kom je wel even gezelschap houden hoor morgenvroeg! Nou ga vanavond maar eens gezellig doen voor mannetje. Zal er pas morgen weer zijn denk ik
mijn neefje heeft ze 2 jr geleden gehad ! hij was toen 7 en heeft er gelukkig geen last van gehad ! was na een paar uur wel met een kado rijker en gelukkig thuis ! hij had er gedragsproblemen door maarja als je niks hoort kan je ook niet reageren he ! heeft dus echt wel geholpen ! en ik ben er morgenvroeg hier voor je hoor ! knuffie
tim is net een kwartiertje wakker en het zetpilletje en slaappie hebben hem goed gedaan hij ligt nu gezellig te kletsen na een lekkere super lange knuffel en hij voelt echt minder warm ik temp hem zo wel zou ik hem nou nog een zetpil geven voor de nacht er staat pas na 6 uur en dat is nu pas 4 uur gelegen maar is misschien wel goed voor hem ik ga hem in een lekker badje stoppen en dan nog een lekkere fles en dan slaapietijd voor Mr T