nathalie: jeetje zeg, fijn dat je nu naar de kinderarts mag met hem...... emma: waarom wil je geen zetpil geven?
Risseeuw zegt mij weer niets Beekhuizen is wel oke,beetje nors,maar als je hem een paar hebt gehad dan is ie wel oke
Zowel mn zus als vriendin hebben slechte ervaringen met m. Nogal botte boer, ook in manier van bevallen. Maar goed, dat is hun ervaring. Zo verschilt het toch per persoon en ervaring.
Ik had een echo van Justin toen ik 12 weken was en vroeg aan hem of hij al kon zien wat het werd. Ja had zijn kop moeten zien toen hahahahaha
Wat een rust hier eigenlijk! Goed, ik ga bedje in! Weltrusten voor iedereen die nog wakker is en tot morgen!
meiden ik ga er vandoor..... ik hoop dat iemand anders straks afsluit t gaat hier even niet zoals het moet ...
*Ruimt alvast een beetje op, steekt de sleutel vast in het slot..... wacht verder nog ff af. Wie weet wie er nog langs komt *
*Schenkt nog wat koffie in de thermoskan voor eventuele nachtbrakers. Sluit het hek af, en wandelt naar huis.*
** Pakt de sleutel en maakt t hek open.. Zet verse koffie, want er zijn geen nachtbrakers geweest... Ook de waterkoker zet ik vast aan, en dek de tafel met lekkere warme broodjes en croissantjes... Als laatst zeg ik zowel tegen onze huisvis en alle meiden: Goeiemorgen! **
Goeiemorgen! Ik wilde even laten weten dat ik wel aan jullie denk, maar dat het me niet altijd lukt om alles bij te houden! Ik ga even ontbijten en daarna lesgeven! Hele dikke knuffel XXX
@ Pooh : geeft niet, heb t af en toe ook hoor Mogge all! Het belooft een mooi dag te worden vandaag @ Nona: wat was loos, meis? *knuf*
Op deze vroege ochtend weer eens een vraag ertussendoor: Hoelang hebben jullie groente gegeven zonder aardappel erdoor? Wanneer zijn jullie begonnen met aardappel door de groente?