Goedemorgen. Had een overheerlijke nacht. Samantha sliep van 21:30 tot ca. 22:00, en toen van 22:30 tot 7:00. =D> Ze is wel nog steeds wakker nu, dat ben ik dan weer niet gewend.... . Ben erg trots op haar
goedenmorgen effe paar dagen niet geweest moest t weekend werken en heb super erg last van me handen ze weten nog steeds niet wat t s meschien atrose dat zei de dokter wou gister aan me kerst kaarte beginne om borduren maar met zo n hande pffffffffff heb hele nacht wakker gelegen van pijn niels heeft gister met ons meegegeten aardappels bloemkool stukje gehaktbal hy moet dalijk voor ze nek naar die andere fysio fijne dag
Ja, apart zeker, los in de hand? Begreep dat aardappel niet of heel weinig allergeen is, maar dat het de smaak van groente afzwakt terwijl ze wel aan die smaken moeten wennen. Maar misschien heb ik het wel niet goed begrepen...
goeiemorgen..... ik ga de meiden zo wegbrengen.... ben benieuwd wic ik geloof dat alysha de 3e x eten al potje 4+ mnd kreeg wortel/aardappel van olvarit
Ja wel los... Anders doe je toch twee schaaltje puree? Aardappelen groente appart. En dan meng je het bij sommige happen? En sommige happen gescheiden...