neeee ik ga niet ziek melden ! ik snotter lekker waar iedereen bij is ... kan ook leuk zijn ach wie weet komt er een rot klant en steek ik die nog lekker aan haha
jajajajajajajaja gaan we ze tellen en nummeren .. ben je ook wel ff bezig ! haha nou en nu ben ik echt toedelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllls
faylinn.... knuffeltje van tante nona slaap faylinn slaap je vader lijkt op een aap je moeder op een koe jij gaat lekker naar bedje toe.... dit zingt renzo heel vaak..... hij heeft wel meer van die "verkrachtingen" hahaha
Hahahaa, vervelen? Moet je maar niet zo snel wassen en poetsen! Ik ken hem zo: Slaap kindje slaap mama is een aap papa is een krokodil die bijt je mama in haar bil slaap kindje slaap en mama is een aap
Wie komt er ook? Ja jullie zullen wel denken, Divi die ff een verhaaltje schrijft, maar dit is met toestemming van MamaNona. Het idee is om zelf spullen mee te nemen. Echt op zijn Amerikaanse Stijl. Maarrrrr er zit nog een staartje aan. Voor de mensen die komen @ Nona's. Is het misschien een idee om iemand het voorgerecht te laten maken, iemand wat vleesjes mee te laten nemen, dit kan natuurlijk ook door twee personen gebeuren, iemand het nagerecht, iemand wat hapjes tussen door? Hebben jullie zin om te komen. Meld je dan nu aan. Schrijf je naam hier onder en of je met of zonder partner komt en niet te vergeten de kiddies! We hopen dat jullie komen! Groetjes MamaNona en Divi * Divi + man + babe * Miekje + beeb * Boja + beeb
hahaha die is ook leuk! JA NUJA ALS IK BEZIG BEN EN DOOR KAN GAAN dan ben ik zo klaar! naaaah mijn caps doet spontaan zelf aan en uit gaan....