Goedenavond meiden! Eindelijk kom ik even weer om het hoekje kijken. Pfff...ik ben zooo druk! Met m'n werk en met Jadyn. Hoe gaat het met jullie allemaal? Nathalie, gaat het al wat beter met Justin? Heb ik nog wat gemist? Volgens mij zit m'n meisje middenin een sprongetje. Ze dronk een paar dagen weinig en ze slaapt nog steeds vrij weinig. Soms is ze ook heel verdrietig en nauwelijks te troosten. Ik heb echt het idee dat ze last heeft van haar tandjes die doorkomen. Zooo zielig. Heb er ook al van dat spul op gesmeerd, maar dat is lastig. Dat wil ze oplikken, haha. Verder gaat het supergoed met Jadyn. Het eten van een lepeltje gaat steeds beter. Fruit vindt ze helemaal heerlijk, groente gaat redelijk (ze vindt vooral worteltjes en bruine bonen lekker) en vandaag heeft ze voor het eerst een toetje gehad. Die eerste danoontjes kan ik hier nergens vinden (achterlijk dorpje) maar ik heb van die toetjes van Nestle gekocht. Daar zit wel suiker in trouwens! Die krijgt ze niet elke dag, want die waren mega-duur! 4 cupjes voor 2,50 ofzo! Wat vinden jullie van dit schema? Dinsdag 10/9 1. 05:15 140 cc 2. 08:45 180 cc (geslapen van 09:10 09:50) (geslapen van 12:00 12:45) 3. 13:00 200 cc (geslapen van 15:15 16:45) 17:15 heel potje worteltjes (120 gram) 17:30 heel toetje (100 gram) 4. 19:30 140 cc Gisteren leek het erop alsof ze haar laatste voeding wou laten vallen. En dat terwijl ze net van 6 naar 5 voedingen is gegaan! Ik heb haar 's nachts om 00:30 uur wakker gemaakt, terwijl ze om 19:15 haar laatste voeding had gehad! Ik denk dat ik vanavond ga wachten of ze zelf ook komt. Of zal ze dan middenin de nacht komen? Ik ga even de laatste paar pagina's bijlezen en reageren. liefs MJ
Goede avond mama's Hier nog steeds een ziek zuurtje . Met de kindjes gaat het gelukkig al iets beter. Morgen met Ynse naar K&G , ben benieuwd wat ze weegt en hoeveel ze gegroeid is. Normaal moest ik in oktober pas terug gaan maar net zoals bij Ybe ga ik iedere maand. Voel ik me een stuk geruster namelijk. Een schoonbroer moest vroeger namelijk medicatie krijgen omdat hij niet genoeg bijkwam. Nee de kast is nog niet besteld, heb naar de winkel gebeld voor de juiste afmetingen of hij ook wel daadwerkelijk past. In geen enkele winkel hadden ze hem uitstaan en nu gaat de winkelverantwoordelijke volgende week in de hoofdzetel navraag doen voor ons.
Wij zijn sinds een week bezig met Rapley en nu begint Julian wat dingen in zijn mond te stoppen. We moeten het overigens vaak wel aangeven.... Dat zou je kunnen proberen. Het is natuurlijk wel zo dat het bijvoeding is dat ze nu krijgt, dus het is niet erg als ze weinig binnen krijgt. Ook Julian stampt alles fijn.... Met dat huilen weet ik eigenlijk niet zo goed. Ik zou in ieder geval eens proberen het haar aan te geven, dan pakt ze het straks vanzelf wel op! En heeft ze liever melk, dan maar melk, dat maakt niet zoveel uit toch? Met die rijstwafel...heb je haar de hemel ingeprezen zeker? Succes en niet meteen opgeven hoor! Het duurt even, zie ook het boek!
Nou daar ben ik dan hoor.... kleine A ligt lekker in bed en Jamilia " oma's konte" is nog daar..... pfff wat een zwammen met elkaar! hahaha morgen eind van de ochten maar eens op halen die muts! Morgenavond gaat Alysha bij oma slapen..... de 1e x spannend voor Oma! Vanmorgen op het KDV ging perfect Alysha heeft er lekker geslapen en gespeeld,deed ff moeilijk bij t fruithapje,ze hebben toen nog de fles aangeboden ( doe ik ook wel s als ze fruit niet wil,dan wissel ik fruit en fles om),maar daar ook maar een klein beetje van,noujaaa dan niet hè..... is ook ff wennen Ze heeft er nog wel lekker gepoept Jamilia heefft de hele tijd gespeeld,lekker fruti gegeten en heerlijk gelunched die vroeg of ze niet nog eventjes mocht blijven Wat een heerlijk weer was het vandaag..... Opa was een halve dag vrij en die was met de vijver bezig,Jamilia ook.... alles zeiknat geweldig! Alysha lag heerlijk op een bodkleed bij oma en mij op het terras... en heeft ook nog bijna 2 ur geslapen boven in dr bedje.... al met al een geslaagde dag voor de kids
dolfijn zuurtje hebben jullie mijn verhaal gelezen http://nieuws.nl.msn.com/algemeen/artic ... id=9521395
heee nona! Wat een leuke dag! Fijn dat de meiden het zo goed hebben gedaan @KDV! Hier zijn de eerste logeer-uitjes ook gepland! Nu Jadyn 's nachts doorslaapt (sinds een paar dagen mbv pyamapapje) kan ze wel eens uit logeren vinden wij! 17 oktober hebben we een bruiloft van vrienden en logeert Jadyn bij opa en oma. Kunnen papa en mama lekker uit hun dak! Dus je hebt die vijverbak gekocht? Heb je gemist! kus kus
hahahaa ze is gewoon gek vanmorgen op KDV zeiden de meiden het al en mn moeder kwam vanmiddag met dr aanlopen en zei... Loon hoor 's ..... ik heel droog jah,ze zegt mama..... MAMA : whuhahahaha \/ stoer he