ja enorm leuke dag... maar nee opa was de vijver aan t vernderen bij hun thuis, komt een andere vijverbak en een waterval naar de grote vijver eronder..... owww leuk! ja hier is t nood breekt wet,anders had mn moeder t niet gewilt hoor...... en ik heb t niet gevraagd ,maar medegedeeld heb you ook gemist hur snel weer senseo kusje terug
mannetje is al naar de eerste ouderavond op school. normaal zou ik gaan , maarja nu dat ik ziek ben mocht mannetje gaan. Benieuwd wat ze op de school te vertellen hadden
hahah ja ik zit nu de hele tijd te zeggen papa ,misschein dat ze dat dan ook maar snel gaat zeggen... was ik al aan t oefenen,maarja ze hoort naturrlijk 487785 x op een dag van Jamilia "mama" .....
Thanks. Aangeven heb ik op de mislukt dagen ook geprobeerd, maar dat werkte ook niet.... Dat ze hoofdzakelijk melk binnen krijgt vind ik geen probleem, ik wil voorlopig doorgaan met de bv. Maar dat ze nog geen likje nam, terwijl ze voor de rest 100% van alles dat in handen krijgt in haar mondje stopt vond ik raar. En ook dat ze heel spontaan een half uur ontroostbaar (tot aan het hysterische) gaat huilen. Zeker aangezien de eerste twee dagen zo super gingen. Hoe doe je dat met drie dagen hetzelfde aanbieden. Moet ik nu tot in den treure broccolli proberen? Of al weer wat anders? Als ze het op dag drie nu wel in haar mond stopt, dan zou ik het nl. nog twee dagen moeten geven? Zal ze leuk vinden.... de hele week broccoli... . Hoe heb jij dat opgelost? Met rijstwafel de hemel in geprezen... volgens mij kreeg net zoveel complimenten als met de wortels toen... . Heb overigens de broccoli toen haar vader thuis kwam toch ook maar even met een lepeltje geprobeerd, voor de smaak. Ze trok een smerig gezicht, maar ging redelijk.
vandaag (potje worteltjes met aardappel voor vanaf 4 maand. Hij heeft er meteen maar 2 gegeten. dacht dat dat wel kon omdat die 6 maanden potjes 2x zogroot zijn...) Of heb ik nu iets raar gedaan
whahaha zij weer hoor..... 2 potjes..... (grote potjes bevatten 200 gr.) GO NINO tuurlijk kan dat... als ie nie meer wil geeft ie dan toch wel aan ? hij is immers een heel half jaar!