Ik kom ff inbreken.. Ben ook een maart-mama actiever bij de februari mama's.. Maar hier ook zo eentje, die het de hele dag zegt.. Zoals het hierboven staat.. Je zal er gek van worden..
Haha, dat wordt wat! Gister trouwens in de pauze op het werk even naar Ikea gegaan (2 minuten lopen ongeveer) en de kinderstoel gekocht en het bijbehorende blad en de stoelverkleiner. Voor 18 euri klaar en hij zat er prima in! Voeden ging nog niet zo goed in dat ding want hij is dan veel te druk met op het blad slaan... maar het is een top ding hoor voor dat geld!
hahaha ja geweldig is het....... vind het wel leuk,maar gaat de hele middag door! en dan te bedenken dat ze de jongste van de maart mama's is.... net 5 maand PROUD MOMMY doe je de groetjes van me aan diaantje.... mama van angela
Hey meiden, Hier Divi vanuit de Eemhof! Ik ga niet alles bijlezen hoor haha... Dan zit ik hier vrijdagmorgen nog. Wat tikken jullie veel zeg haha.... En ik mis alles Ik lees steeds de laatste 3 pagina's op me mobiele telefoon, maar dan ben ik een uur bezig. Dat gaat zo verschrikkelijk langzaam. Gelukkig heb ik een internetabonnement op me telefoon anders had ik nu natuurlijk rekeningen gehad waar je u tegen zegt! Wel kan ik met me mobiele telefoon op hyves en heb daar ook een berichtje achter gelaten. Maar dat gaat ook zo langzaam. Opa en Oma passen ff op Demi zodat wij ff konden internetten. Hier gaat het goed. We hebben het prima naar ons zin en als het aan mij ligt boeken we er nog een weekje bij, maar dan WEL met z'n 3tjes. Het is wel gezellie of zo hoor met me vader en moeder erbij maar dit jaar of volgend jaar doen we het zeker anders! Ik weet het niet, we vonden het altijd harstikke gezellie maar het is nu anders nu Demi er is. Dus lekker de volgende keer met z'n 3en. Echt niet verkeerd bedoeld hoor tegenover me ouders want het zijn perfecte lui, maar ik denk wel dat jullie me begrijpen. We hebben de eerste dagen echt k*t weer gehad. Alleen maar regen en ik vond het verschrikkelijk koud. Vooral 's nachts. Dan is het koud en vochtig. We zijn gister met Demi naar Zeewolde geweest ff om een winterslaapzak voor haar te kopen. Ze heeft vanacht lekker geslapen. Ze doet het overigens harstikke goed. Alleen het fruit wilt ze echt niet! Ik geef haar maar fruitdrankjes tussendoor zodat ze toch nog wel wat binnen krijgt. Ze drinkt ook niet haar flessen leeg, maar ach, ik maak me er niet druk meer om. Ze heeft vanmiddag weleenswaar een pot spinazie gegeten Normaal was het tuingroente, wortels of weet ik het, maar nu at ze gewoon spinazie haha...... De 200gr pot had ze zo op haha.... owowow lekker ding is het ook! Voor de rest is het een erg mooi park, alleen jammer dat de " Plaza " niet overdekt is. Waardoor we door dat regenachtige weer niet in de plaza konden zitten. Maar ach, we vermaken ons wel. Demi vermaakt zich ook prima, we wandelen veel, gaan iedere dag lekker zwemmen, dus niet heel de dag in het huisje. Ook hebben we een sauna in het huisje haha, maar daar zijn we geen van allen nog in geweest. We hebben een huisje aan het water, helemaal in de uiterste hoek van de Eemhof. We hebben geen achtertuin maar onze tuin is de vlonder zeg maar, we zitten OP het water haha...... Iedere dag verse broodjes aan de deur. Vandaag wilde we barbequen, maar dan electrisch. Me pa had een barbeque van huis meegenomen maar dat werkte ff niet. De stoppen vlogen eruit. Balen zeg, Dus we hebben alles maar in de pan gegooid en buiten op gegeten. Missen jullie me al een beetje? Ik mis jullie wel in ieder geval hoor! Ik las op me mobiele telefoon dat het niet zo lekker ging met Justin van Nathalie? Heel veel beterschap en sterkte Justin! Hoop dat je snel opknapt jochie! En dat een paar kindjes de eerste tandjes hebben gekregen? Sorry, wie weet ik niet meer. Tim, schoonzoon! ben jij al een beetje opgeknapt? Jamilia en Alysha, hoe hebben julllie het gehad op de flex? Oh en dat Bianca zwanger is? Van harte gefeliciteerd! Ehhhh moet ff nadenken hoor! Daarom zeg ik ik kan wel lezen op me mobiele telefoon, het gaat zo langzaam, dus ik weet natuurlijk niet alles. Jullie zijn even weer op de hoogte. Ik hoop jullie snel weer te spreken! En mis jullie wel! Ik ga afsluiten, mannetje zit ook nog ff te popelen om ff te gaan internetten. Ze hebben namelijk hier maar 1 comp met internet hier in die toko! Dus meiden, vanavond lees ik nog ff 3 pagina's op me foon en dan kom ik morgen nog ff kijken bij jullie. Hele dikke knuf Divi, Diviman en Divibeeb! love you all!
heeeey! heb al gehyved we'll keep in touch dikke knuffel voor jullie allemaal en je hebt lekker een excusu om er binnenkort nog een x op uit te gan met zn 3tjes tot gauw! ccc
Echt cool is dat he.. Ik was ook erg trots op mijn meissie toen ze dat voor het eerst zei en dat was ook ongeveer met 5 maanden.. Zal de groetjes doen aan Diaantje, als ik d'r voorbij zie komen..
Loopstoeltje aanschaffen Sinds Nino kan 'rondrennen' kan hij zn energie kwijt en slaap soms wel 2uur overdag nu! Vandaag amper in loopstoel gezeten en nog geen uur geslapen. Was wakker van 7.20 tot ie net iets na 20u naar bed ging (min dus dat uurtje). Ik ben loopstoel fan!
Ohh... net vandaag afgesproken dat we niet zo'n ding in huis halen... geloof dat ik toch nog eens ga overleggen...