@ Nona: ja, waarom niet? Omdat je uit diverse hoeken hoort dat het slecht is ..heupjes, rug, voeten, motorische ontwikkeling ... daarom eigenlijk niet. Kanttekening is natuurlijk dat je ze er niet lang in doet... daarom toch maar overleg. Ik liet manlief even stukje van Boja lezen en die zei meteen : halen dat ding! Hahahaha
Wicjuh, Ik heb in een babywinkel gewerkt en ze verkocht. Wij adviseerden inderdaad niet te vaak erin dan mag het best. Je moet het wel alleen doen als je jezelf er goed bij voelt natuurlijk!
haha, zie je, krijg je met niet-slapende kindjes Maar serieus, ik weet niet hoe het met faylinn is, maar Nino is echt bizar druk. Die is ALTIJD in beweging, waar ik ook kom, iedereen zegt het. Hij is wel lief, maar zal niet stilzitten. Moet of springen of dingen pakken of wat dan ook. En nu kan hij zn energie wat meer kwijt.
Die zag ik ook in de folder staan. Is niet duur! Vooral omdat er ook nog speelgoed op het tafeltje zit...
Ik begreep ergens op internet dat (een tijd terug alweer hoor!) Prenatal ze uit de verkoop heeft genomen nav een verbod in Canada op die dingen... is dat nou achterhaald? Kan ze iig niet vinden op de site van Prenatal ...
ik zie het op de site ja. van bambino. waarom niet. mn ouders hebben er een voor nino die was wel 70 euro geloof ik en ziet er een stuk beter uit dan die wij hebben en het zitje is ook van wat steviger materiaal. die van ons was 40 en hebben we (lees boja-vriend, boja heeft NIETS gedaan) uiteindelijk voor 20 euro gekregen omdat het de laatste was bij een turkse winkel haha. nino rent in allebei even goed!
hmm, dat weet ik eigenlijk niet. Ik heb toen geleerd dat je ze niet moet gebruiken om te leren lopen maar gewoon als speelgoed. Een paar keer per dag 10 minuutjes zou geen kwaad kunnen.
Oh, ok... ik dacht al. Zou er nooit op gekomen zijn...... Heb hier ook geen TP's. Zou niet weten waar.