Ben benieuwd Wicjuh, wat ze ervan zeggen. Laat je het weten hier? Je betaalt trouwens vooral voor het uiterlijk en de extra's die erbij zitten. Een paar jaar terug was de goedkoopste 29 Euro en de duurste 80!
Daar ben ik het helemaal mee eens, die sokjes! Jammer dat ik ze nog niet heb kunnen vinden vanaf 1 jaar ...
EVA: GROTE A IS OOK GOED hahaha ik zie ik moet nu nog 2 pagina;s lezen.... BOJA.DS..... DO NOT DISTURB
Ik doe ook verwoede pogingen om meer paar te bemachtigen, maar ze hebben hier bij kruidvat steeds alleen maar 0-6 maand. moet 6-12 maand hebben.
Ja.. die draagt Faylinn ook al ff ... dat wordt wat als die te klein gaan worden... waar moeten we dan de goede sokjes vandaan halen?
ja toch en hij staat ook wel eens geparkeerd met hem erin hoor, hij rent niet non stop zeg maar. als hij bij plaats van bestemming is kan hij best een paar minuten druik zijn met graaien naar iets
hahhaa ja dat heb ik ook gehd hoor,die gedachten toen met jamilia,maargoed zoals ik al ergens typte,ze is gewoon goed en mnkeerd nix....
dat wordt een drama. onacceptabel, dan gaan we bambino mailen! heb trouwens ook bij de hema sokken gevonden die niet uitgaan... is alleen voor meisjes minder denk ik. zijn zwart/grijs/wit gestreepte kniesokken en die sla ik dan om tot enkel. heb al een 2de paar aangeschaft.