halowow meiden ff 10 pagina's in een uurtje tijd! Mag ik vragen waarom jullie allemaal een loopstoel willen? Ze gaan toch vanzelf wel lopen? Is dat niet slecht om dat nu al te doen?
Ja, en als je dan die complimentjes geeft glunderen ze van voor naar achter! haha.... Waar heb jij eigenlijk vandaan dat ze 3 dagen hetzelfde moeten eten? Ik kan dat nergens vinden, heb het nog nagezocht! Julian krijgt gewoon elke dag wat anders......behalve met het fruit dat is idd een paar dagen hetzelfde.....nu weet ik het weer, maar ik hou me er niet echt aan.... Julianheeft al bloemkool, broccoli, boontjes, sla, aardappel, gourgette, en nog veel meer gehad.... Hoop voor je dat het morgen weer lukt! Hou me op de hoogte!
nee die rolt overal heen.... en draait 360 graden.... hahaha Jamilia ging met 4 maand zelf zitten en lie met 6 maand,alysha begint nu met zelf tegaan zitten ( met net 5 maand dus) en ik heb een vermoeden dat ze net als jamilia t kruipen e.d. overslaat.... ze doet verd8 veel tzelfde.... daar al wel kruipende dan?
nee net als alysha, 360 graden rondjes, verder nog niet echt rollen, af en toe wel. Zitten nog niet....wel de beentjes onder z'n buikie als ie op z'nn buik ligt!
@ DDNee : 3 dagen ivm eventuele allergie...dan weet je waar ze op reageren. @ Nona : leuk filmpje! Ik ben naar bed ! Weltrusten en tot morgen!
ik kan dr niet zoet houden in de ox of met dr spelen.... in dr karretje en daar zit ze dan... net als in t filmpje heb je m gekeken... de grootse schik alysha maakt ook geen beentjes onder de buik,onderweg naar kruipen beweging hoor... hahaha ach t is kleine A ook maar
Waar ik het vandaan heb, diverse bronnen... voornamelijk websites... weet niet meer of Kleintjes dit ook beschrijft. Maar ik heb zelf de nodige voedselallergien.... Morgen ga ik het weer braaf volledig Rapley proberen. Overigens vanaaf Liga gegeven... en daar smulde ze haar vingers bij af.