ik heb hem niet om te leren lopen hoor, daar moet je zo'n stoel niet voor hebben. heb hem omdat hij het leuk vindt. mag dat ook?
** doet hek van t slot en zet koffie en thee ** He, Boja hier vannacht geslapen? Das wel tof... een oppas voor alle laptopjes die zijn blijven staan 8) *schaam* Sorry! Ik zal t nooit meer doen! Fluistert zachtjes om Boja niet wakker te maken : Goedemorgen!
Goedemorgen lieve meiden Hier een verdrietig zuurtje. Mijn lief grasparkietje tsjilp is vanmorgen naar de vogelhemel gegaan. Ik had ze pas 4 jaar. Toen mannetje nog thuis was leefde ze nog dus het is nog maar pas gebeurd.
Heb weer een goedenacht gehad. Samantha viel rond 0:00 in slaap, en werd tegelijk met mij rond 6:00 wakker. Na het eten viel ze weer lekker in slaap, tot ik haar in haar bedje terug legde. En natuurlijk voor de handigheid de wekker van manlief ging.... . Toen ik weg ging was ze nog wakker. Ze jammerde zelfs een beetje angstig.... . Hopelijk gaat de dag weer snel om... @MJ: Jou nachten, hoe gaan die? Nog steeds goed? En heb je babyrijstwafeltjes en/of koekjes nog geprobeerd? Hier gingen beide erg goed... . Oh ja, vanavond weer dapper aan de Rapley met Broccoli. Manlief en ik concludeerden dat ze dat overigens misschien gewoon niet lust, nu. Heb het zelf ook niet echt vaak gegeten hoor . Laatste keer was tijdens de zwangerschap. En het is overigens ook niet onze favo.... .
Ah meis *knuf* Ssssssssssssst allemaal! En vooral ook NIET BELLEN! Faylinn lijkt in slaap te vallen! \/
Trouwens, onze senseo lijkt raar te gaan doen .... als we 2kopjes zetten, geeft ie te weinig water.... :S Herkent iemand dit misschien? Zo oud is ie overigens nog niet...
meissie geconodleerd ! wat een manier om de dag te beginnen.... en begraaf lieve kleine onschuldige en mooie Tsjilp maar met een mooie steen er boven op ... dikke knuf
het DS top van je goede nacht en die rot wekker is hier ook elke nacht om 5 uur van manlief ik heb al een nieuwe gegeven omdat deze zo hard is maar die wil hij niet ... maargoed ! hopelijk is je werkdag snel voorbij en kan je lekker naar huis ! en het vinden van het eten van de kids is echt puzzelen hoor .. na 2 mnd lust tim nu wat groene groente's en wat fruit maar niet veel ...
denk dat je wakker bent geworden van Mr T hij heeft een gilbui vandaag haha nouja het is van plezier dus geen klagen hij vind zichzelf nogal leuk geloof ik haha hij was voor zijn doen ook vroeg wakker 7.30 en een heel spannend verhaal kwam de deur uit ! hoe is het met jou en kleine nino ?
Heb je dat ding waar de koffie doorloopt wel schoongemaakt? Mijn senseo had het trouwens ook, ding was wel schoon, is vanzelf weer over gegaan..
@ Daisy: Broccoli vindt Faylinn lekker \/, althans, daar leek het gister en eergister wel op. Bloemkool ging na 2 dagen ook wel. Worteltjes vond ze dus gewoon alle 3 de dagen vies, vies en nog eens vies. Vanavond staan voor haar sperzieboontjes op het menu, met aardappel dit keer. Ging gister met de broccoli ook goed. Al eet ze van alles nog maar weinig hoor. Maar goed, tis nog wennen zullen we maar zeggen. Strakjes appel proberen, als ze wakker is. Ben t maar ff aant stomen, wat makkelijker prakken enzo. Welke groentes geven jullie nog meer eigenlijk?
2 kopjes.... Ga je weer Tsunami maken? Nee, herken het niet. Je bedoeld twee koppen tegelijk he? Nee, manlief gebruikt eigenlijk alleen maar de eenkopsfunctie. maar wel omdat hij denkt dat hij minder koffie krijgt als hij tweekopjes indrukt .
nou hier een goede nacht geen huilende tim ! hij was voor zijn doen op tijd wakker maarja met dat gesnotter kan ik me voorstellen dat je wakker wordt ! hij heeft fles op en ligt nu zijn plastic mat van de box op te eten en zo te zien is dat ding super lekker hahaha ik ga hem zo omkleden en ff boodschappen doen met hem ff kijken voor dingen voor vakantie ... altijd leuk ! het is ook markt en ik ga gelijk ff kijken voor die loopstoel ! lijkt me geen geld en een speeltje kan je er zelf atlijd nog extra op leggen tim ligt ook niet stil en wil vaak al niet meer liggen dus eens ff kijken nou ik ben dus ff flink shoppen haha tot straks