ja ben ik ook benieuwd naar pfff soms ik lijk wel 4maand zwanger hahah maar heb mooi mannetje voor terug
thnx ,gaat vast goedkomen.... werkse.timwegbrengse en have fun @ de kerk ( wat ga je daar doen eigenlijk?)
Nou over zwanger lijken gesproken.... ik heb geeeen id meer wanneer ik nou ongesteld was 12 juli was ik ongesteld, toen was ik met 4 a 5 dagen klaar.de 21e juli heb ik weer bloedverlies gehad..... ben in augistus volgens mij wel ongeteld geweest ,maar weet niet meer wanneer zal rond de 13e zijn geweest denk ik aangezien ik om de 28 dagen heb....kweet t niet,want tja ik schrijf nooit wat op
oh een baby op komst hahaha had 4 broodjes op en nog honger dus schoonpa heeft eten gebracht hahah dus effe opeten
tim wordt 12 oktober gedoopt en dan moet je naar 2 bijeenkomsten komen voorafgaand aan... ik ben geen kerkganger maar wil tim wel geloof meegeven op mijn manier zeg maar .. we bidden en niet ofzo maar we zijn ook voor de kerk getrouwd ! en als tim groot genoeg is moet hij zelf maar kiekken wat hij er mee wil doen .. en vloeken kan ik als de beste haha... hmmm zal me morgenavond maar gedragen
nou ik ben de tel kwijt maar eh .. had je dan al niet opnieuw ongi moeten zijn ................. ofzo..................... hmmmmmm hou het in de gaten ! en nog geen rare vreetbuien ofzo ?
neeeeeeeeeeeeeee wij hebben pret in bed maar daar blijft het voorlopig ff bij ! ben vandaag weer voor een half jaar de pil gaan halen
ja een soort van schijnheil ben ik wel geef ik ook toe want ik ben niet van de kerk ofzo ... maar was vroeger wel een enorme fan van de mooie verhalen en heb mega lang in het koor enzo gezeten haha zal ik het je nog sterker vertellen ... bij ons was dat "in" whahahaha maar het is wel een bewuste keuze nu !
hahaha ja dat sloeg op jou nou heb al 3x getest maar negatief heb al paar x boven wc gehangen en vreetbuien