DS: las dat je hebt 'doorgezet' met de Rapley! ! Emma: Knuff voor jou! hier ook soms stevig balen van mijn ZEBRA lichaam, en het hangende buikje... Knuffie! Nona: Alysha zegt MAMA ... Zo das snel! Zuurtje: gecondoleerd met je vogeltje... En succes met de kast, hoop dat de afmetingen kloppen/passen in de kamer! Ynse had weer goede cijfers las ik! loopstoeltje: Hier ook aanwezig.. Sinds maandag gaat Julen er af en toe eventjes in (maandag en woensdag ff bij Omie erin geweest) heb nu t stoeltje mee naar huis genomen (stond bij Omie) maar staat nog in de auto.. Kon niet alles tillen in mijn eentje gisteren.. Ehh, dit waren de hoofdlijnen die ik uit 40 pagina's heb onthouden....
Valse start gehad vannacht. Samantha heeft heerlijk geslapen vanaf 21:30 en werd toen wakker voor haar laatste voeding. Viel heerlijk in slaap rond 22:15.... maar werd zowat direct weer wakker . En dit in in slaap vallen en wakker worden hield ze vol tot 0:00.. en dat terwijl ik dacht lekker vroeg naar bed te gaan. Ze liet me steeds lang genoeg liggen om half in te dutten, en ging dan weer jammeren... Ik voel me dus niet bepaald uitgeslapen.... 5:00 vanmorgen werd ze al weer wakker. Dus ik heb haar toen ook maar meteen aangekleed. En rond 5:30 met vol buikje weer op bed gelegd. Meestal eet ze tussen 5:30 en 6:00 als ik moet werken. Nu loopt manlief wel kans dat ze eerder wakker wordt dan half elf... Maar tja... dat ziet hij dan wel weer.
Jaja, ik heb weer goede moed. Ben benieuwd. Vanvond weer broccoli of courgette. Misschien moet ik de broccoli ff platslaan, zodat ze ziet dat het dood is.... .
Hey das balen zeg.. Denk je lekker te kunnen gaan slapen, denkt Samantha daar mooi anders over! Ja, en idd manlief ziet t vanzelf wel he, wanneer ze wakker wordt...
Whahahahha, ja misschien pakt ze het dan wel, dan er alleen maar naar zitten kijken vol afgrijzen.....
Hee Pooh! De M-speen was bij eerdere pogingen (met Nutrix) geen succes, maar ik kan het wel weer eens proberen. Ik ben ook heel blij dat ze het er zo goed op doet! Daar waren we wel aan toe, een beetje nachtrust!
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat die 20%-korting-actie bij Prenatal begint op 25 september! Niet doorvertellen, hoor!
Hihi... nee... ik geef nog bv, en wil dat voorlopig blijven doen. Dus dan word het geven van pap afgeraden. Verder had ze ook gewoon een plaagbui. Want als ik haar oppakte, wilde ze spelen..... . Ze had geen honger.
Hey, kijk das nou eens handy! Kijk zo ff in agenda of ik niet moet werken ofzo... ff gekeken NEE, ik ben mooi net die dag vrij! Kan ik mooi een autostoeltje scoren!
Hier nog 1 Mogge all trouwens! @ Daisy: ik zou m eerst platmeppen ja! Misschien dat ze dan durft! Anders moet Faylinn het dr maar even voordoen ... @ Nona : ik hoop dat het mee valt voor grote J! Was vroeg zeker, vanmorgen? @ MJ : goed van Jadyn met de pyamapapjes! Toppie! Ga je snel aan wennen he, lekker de nachten doorslapen. Net heeft Faylinn weer fruithap gehad, ze vindt appel echt lekker! \/ Leuk leuk leuk!
Hihi, zo die Faylinn heeft ook lekker de smaak te pakken! Ik ga zo Julen wakker maken voor zijn fruit, en daarna na t zwembad vertrekken.. (anders zit er qua tijd te kort op, en ben ik bang dat alles eruit komt zetten, als we lekker aan t zwemmen zijn..)
Oeioei, das een lange werkdag voor mij... maar goed, als t ook op de webshop van toepassing is, is t prima. Gaak gewoon van te voren de diverse soorten autostoel bekijken. Nu dus ongeveer.
Ik ook! @ Mj wat heerlijk zeg dat jullie zo lang slapen nu! Sam is een beetje ontregeld. Die kotm afgelopen week telkens rond 5.15 5.30 Mja komt ook wel weer goed