Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    Lieve meiden ,bedankt voor de lieve berichtjes! is een kleine moeite ik weet ,maar je moet t maar ff doen ;)

Alles is goed gegaan,ze was na het wakker worden een beetje verdretig,maar na lekker knuffelen met ons en wat kadootjes was het zo over.. ff wat gedronken daar,ff gespeeld en we mochten om 9.35 alweer naar huis.....

Nu zit ze heerlijk een broodje te eten en "lady en de vagebond" te kijken :D

2. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @Mamanona: Wat goed dat alles prima verlopen is. Heb het een beetje gemist allemaal de laatste dagen :oops: maar had begrepen dat grote en flinke J een onderzoek moest laten doen. Hebben jullie al resultaten of komen die pas later?

3. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Hey meiden! Ninootje is verkouden voor het eerst :( Snotneus!

Vanochtend bij de dermatoloog geweest en heb een wonderzalf gekregen! Sterker dan de hydrocortison die we eerst hadden. Volgens haar is vaak 1x smeren al genoeg, dus benieuwd!

Kleine slaapt nu (ja, jullie lezen het goed ;)), hoop dat ie snel beter is.

Ga even teruglezen nu.
    x

4. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Hey, das flauw. Bellen/mailen!

5. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    Dat was idd de laatste keer ter sprake gekomen,maar dat is vervallen,ze heeft buisjes gekregen vandaag!

t is soms ook niet bij te lezen,zelfs ik heb er moeite mee hoor!

6. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

fijn fijn fijn voor jullie een wonderzalf!

knuffel voor de verkoudheid!
    (de rest op msn gekletst met je)

7. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    ikben even weg!

doeggg

8. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    dank je wel!

9. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Nu ben ik weer helemaal mee :D :D :D

10. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb gemailed.

11. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    OWWW WAT EEN LEKKER WEERTJE IS HET HIER,WE ZIJN LEKKER IN DE TUIN !

12. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    :idea: Nona: super dat het goed gegaan is! Had niet anders verwacht, hoor. Verwen haar maar lekker vandaag.

Heerlijk he, dat weer? Hier ook stralend. En helemaal geweldig als de papa's ook nog vrij zijn! Jadyn's papa heeft nacht diensten, maar staat nu al wel onder de douche. Straks ff lekker met z'n drietjes de hort op! :)

13. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Veel plezier MJ!

14. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Fijn Nona! Dat alles goed ging!

15. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    hoi meiden

ff snel een berichtje..

Heb helaas weer spruw.....dus weer een behandeling, gelukkig valt de pijn mee, maar tis toch niet leuk!

Ook moet ik volgende week voor inwendig onderzoek.
    Loop al een dikke maand met buikpijn (soort menstruatiekrampen) en dat gaat niet weg.
    Dokter wil eerst onderzoeken en als hij niks kan vinden wordt het waarschijnlijk gyn....
    shit zeg....

16. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Dikke knuff. Hopelijk is de spruw snel over, en valt het onderzoek en de uitslag mee.

17. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Zo terug van t zwemmen.. Meneertje heeft de hele les met zijn duim in zijn mond gezeten/ geduimd... (doet ie dus echt nooit!)

Nu ligt ie ff in bed. Moet zo fles krijgen...

:idea: Nona: echt super van Jamilia!

:idea: DD: Beterschap meid en hoop dat er niks raars aan de hand is met je buik! Wel goed dat er naar gekeken wordt!

:idea: vanavond ff de stad in, hier ook koopavond! Dus ff broeken kijken en wrsc kopen...

:idea: MJ: veel plezier met z'n 3tjes op pad!

18. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Goedemiddag meiden

Nona goed dat alles goed is verlopen met Jamilia en fijn dat ze weer zo vlug mee naar huis kon.

Wij zijn vandaag naar de dierenwinkel geweest en ze hadden nog maar 2 grasparkieten. Het was een koppeltje en kon het niet over mijn hart krijgen om er 1tje achter te laten. We hebben dus 2 nieuwe huisdiertjes: knabbel en babbel.
    Een volledig witte met rode oogjes=babbel
    een met geel, groen, blauwachtig= knabbel.

Was wel even in shock toen ik knabbel thuis in het kooitje zag. Hij heeft maar 1 pootje. Ik dus terug naar de winkel gebeld en ze wist ervan, maar was vergeten te kijken en te vertellen tegen ons. Ze wist niet dat die vogel nog in de volière zat, ze dacht dat die er al lang uit gehaald was. Niet dus.
    Volgende keer als ik nog eens terug ga krijg ik wat geld terug, ze had die maar aan de helft van de prijs mogen verkopen. Maar goed om een lang verhaal kort te maken, het beestje mag voor de rest van zijn leven hier genieten en zal hem er niet minder graag door zien.

Tsilp is ondertussen ook op haar laatste rustplaats in haar rode bak met aarde en steentjes (de bak= mooi liefdesrood)

Knuffie ;)

19. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Ik ben ook dolbllij dat Jadyn nu doorslaapt! Jammer dat Sam 'ontregeld' is. Ik hoor wel vaker van moeders dat hun kindjes soms opeens weer een nachtvoeding willen. Maar 5.15 5.30 kun je eigenlijk niet eens een nachtvoeding noemen, toch? Vroege ochtendvoeding. Zal vanzelf wel weer over gaan!

Knuff

20. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Wat een rust hier trouwens!
    Je kunt wel merken dat het zulk mooi weer is.

Wij zijn even wezen shoppen, maar Jadyn was het al gauw zat. Om kwart voor 12 was ze al wakker en om kwart over 1 gingen we pas weg. Om kwart over 3 waren we weer thuis. Nu heeft ze flesje gehad en ligt ze in haar bedje, maar slapen wil ze nog niet. Ze heeft in de auto 5 minuutjes geslapen en dan wil ze daarna vaak niet meer. Ook al is het maar zo kort.

liefs MJ

Deel Deze Pagina