zuurtje: leuk gedaan! MJ: Hoiiiii DDNEE: ik heb dat poosje geleden ook gehad,is weer vanzelf overgegaan bij mij naar een antibitoicakuut,die ik had voor mn oog en een BOMpil van iets omdat ik meerdere ontstekingen in mijn lijf had Hoop ik voor jouw dat t ook wienig voorseld!! ik hoor alysha dus ben weer weg!
ik dacht al wat een rust, geen berichtje meer na mij. Maar nu kreeg ik gewoon geen melding meer dat er gepost is. MJ dat is niet leuk hé dat kids niet willen slapen terwijl ze moe zijn. Nona hoe gaat het ondertussen met Jamilia : Heeft ze er last van :
hey meiden ff snel tim is boos en is aan het huilen en man en ik gaan zo lekker te voet naar mijn pa en ma en dan mag tim lekker logeren en wij naar de kerk nona gelukkig dat alles ok is gegaan MJ wat een toppie nacht Boja ik hoop zoooooo dat de zalf werkt zuutje wat super van je vogels en tja een been missen zie je ook niet zo snel he nou ik ben weg en morgen weer werken fijne avond all knuffie ons
Nee Zuurtje, dat is inderdaad niet leuk. Gelukkig viel het met haar humeur nog wel mee. We hebben haar vanmiddag weer uit bed gehaald. Ze heeft dus alleen vanmorgen maar een uurtje geslapen! Na het warme eten was het dus ook wel gedaan met de lol. Tijdens de fles viel ze net in slaap, maar net als gisteravond werd ze weer wakker toen ze in bed gelegd werd. Nu huilt ze. Eventjes hoop ik....
Echt rustig hier! Ik zal zo wel even spammen. We hebben net weer even Rapley gedaan met Jadyn. Met worteltjes. Ha ha. Zij vond het leuk, wij doodeng. Het happen van de wortel giing niet goed. Als ze zelf hapte, kreeg ze veel te grote stukken in haar mond. Dus stopten we zelf kleine stukjes in haar mondje waar ze op ging kauwen. Wat een schattig gezicht zeg! Maar veel heeft ze niet binnen gekregen. Het danoontje vond ze wel lekker. En daarna nog 160 cc uit de fles.... Zal ff foto's uploaden!
haha lachen! kom maar op met die foto's alysha had ook worteltjes in dr hand vanavond... achter elkaar gingen ze erin ze had gemende groenten gehad daarvoor en een toeje! (danoontje )
Nona: fijn dat alles goed gegaan is met Jamillia! emma:succes in de kerk! daisy: lekker worteltjes! Julian heeft weer bloemkool gehad, voor zover als hij dat binnen heeft gekregen! haha...leuk he dat kauwen! en toch smult ie nog het meest van de bv!
zo ik ben er ook weer, kind gedoucht en naar bed. ( voor zolang hij blijft liggen, hij heeft de gewoonte om er een paar keer uit te komen alvorens te gaan slapen) iemand een tip hoe ik dit kan oplossen? overdag wakkerhouden en hem voortdurend terugleggen helpt niet.
Goedeavond allemaal! Snel wat bijgelezen. Sorry als ik niet op iedereen reageer! MamaNona, fijn dat het goed is gegaan! MJ, heerlijk lang geslapen. Dat gaat goed!
De aanhouder wint... Heb ik altijd toegepast op mijn oppaskindjes. (eentje was een volhouder!) Toch steeds weer terugsturen en niet te gezellig maken. Maar eh, ik weet niet. Bij je eigen kinderen is dat misschien toch anders.
ik leg hem ook steeds terug zonder dat ik tegen hem begin te praten of te knuffelen enzo. de ene dag houd hij langer vol dan een andere dag. vanavond ging het redelijk goed, maar soms houd hij me 1,5u aan het lijntje