Hoi Meiden, Hoe gaat het hier? Nog bijzonderheden gebeurd met jullie en de kindjes de afgelopen tijd? Met Jasper en mij gaat het goed. Alhoewel, volgens de dokterassistente heeft Jasper de vijfde ziekte. Over zijn hele lijf rode pukkeltjes en wat hangerig. Hij eet tegenwoordig geprakte banaan en verder heeft hij wat fruithapjes en groentehapjes gehad. Gaat best goed. Ook als er wat stukjes doorheen zitten. Verder is hij druk bezig om achteruit te tijgeren. En draait hij nu van rug naar buik en ook weer terug. En hij is druk bezig om het zitten onder de knie te krijgen want dat liggen gaat hem vervelen. Heerlijk om al die ontwikkelingen te zien. O.ja voor ik het vergeet. Hebben jullie Jasper zijn foto al ondekt bij de baby van de maand. Tís zo'n guitig ventje! Een paar stemmen erbij zouden erg leuk zijn . Groetjes Maranka
hey maranka alles goed. hier alles ok. sorry maar ik had al op jesse gestemt, jammer dat je maar 1x kan stemmen
Hoi Zuurtje, Ja hier alles goed. Alleen erg druk op mijn werk. En dan blijft er thuis veel liggen dat dan weer op mijn vrije dagen moet gebeuren. Dus lukt het helaas niet hier alles bij te houden. Wat ik overigens wel erg jammer vind. Ik lees hier altijd zulke goeie tips en alles is zo herkenbaar. Fijn dat het bij jullie ook goed gaat. Wie weet hebben er nog een paar meiden niet gestemd. Jasper staat nu geloof ik tweede.
Ik geloof mijn ogen niet :O. Omdat ik meeleef met Samantha heb ik haar vandaag geen broccoli voorgeschoteld maar courgette. Gestoomd in de babycook, en het kwam er veels te zacht (bijna gesmolten) uit. Ze keek er normaler naar dan gisteren. Ze raakte het kort even aan, en barstte toen in tranen uit. Eenmaal uit de stoel kalmeerde ze. Dus gaf ik wat op mijn vinger. Ze slikte een beetje maar ging toch weer huilen. Dit allemaal was ca. 1 uur na de laatste live melkvoeding. Maar omdat ze altijd ontregeld raakt wanneer ik niet thuis ben, toch maar weer aangelegd. Ze dronk meteen. Uren later (drie om precies te zijn) wilde ze weer melk, maar begon al gauw te bijten... . Dus gaf ik haar een broodkorstje. Ze begon het lekker weg te werken, dus zei ik nog voor de gein tegen manlief dat ik ipv brood het laatste stukje courgette had moeten geven. Hij was ondertussen de vaatwasser aan het inruimen, en het laatste stukje courgette kwam zodoende op een schotel te liggen. Ik hing haar even boven het schoteltje, kijkend wat ze zou doen. En tot mijn grote verbazing pakte ze het, en sabbelde het op. Ik hield alleen nog maar de schil over . Ben helemaal trots..... *glim*glim*
Hey Maranka! Leuk dat je even langs komt! Dikke Knuffel voor die kanppe kerel van je! ( jaa Jasper hoor,niet Paranka )
** ik pak hier mn spullen op,ga nog even wat drinken en dan ben ik weg... even douchen en dan slapen! slaap lekker alemaal! **
paranka niet wenen maranka ziet jou wel heel graag. Meiden ik ga slapen morgen ybe weer naar school. Hij is deze week enkel dinsdag voormiddag geweest omdat hij ziek was. Nu is hij beter en wil hij terug naar school Slaap lekker iedereen