Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Julen! (mits hij z'n groente goed eet, anders wordt t half groente/half fles) maar in principe dus 3 flessen hier

2. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    dank u dank u

ik vind hem ook zoooooooo knap

en slapen... doet ie ook overal hoor. Alleen gaan wij niet zo vaak weg op slaap-uur, want ik voed m'n kids op met een vrij vaste routine wat slapen gaan betreft.
    Maar als het eens voorvalt (zoals gisteren met boottochtje), dan slaapt ie wel in z'n buggy of cosi of zo.

Grts

3. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    haha...nouw....ik was ook van plan om weg te gaan en miss doe ik dat nog wel ook! eerst even afwachten......nog 1 week te gaan!
    wanneer beginnen ze bij jou? Kunnen we wel bij elkaar komen...afwachten totdat ze klaar zijn! ;)

Julian schreeuwde alles bij elkaar gister en ging zelfs niet lachen toen ik op het kamertje kwam.
    Hij lag in het bedje van zijn neefje, maar die is al wel helemaal laag, dus een combi van laag slapen, op een vreemde kamer denk ik....
    Hoop wel dat het goed kom als hij ergens anders gaat slapen in de toekomst....

4. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    wij gaan dus ook niet zo vaak weg op slaapuur, maar ja soms moet je wel, anders kan ik helemaal niet meer weg!

5. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    mama's ik ben weg....

hondje uitlaten en de vriezer heb ik ontdooit, dus die moet ff schoon!

6. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Miekje, Nona en Lolly, bedankt voor de tips. Ik ga zo even plakken en knippen. Zie goed schema's voorbij komen.

Die van Nona lijkt denk ik het meest te passen in het schema dat jasper nu heeft. Alleen weet ik niet of hij 3 flessen zal accepteren.

7. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

:oops: k ga altijd weg als ik weg moet/wil,hal haar er ook geoon voor uit bed hoor......

aarja alysha is supermakkelijk en slaapt meestal wel weer verder in de maxicosi of blijft gewoon wakker..... :(

8. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

nou je maakt er vast wat moois van.... laat je het ons weten?

9. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    sorry dat ik niet op iedereen reageer h oor,maar kom f flangs schieten,zie wat en antwoord en ben weer weg..... :)

10. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Tuurlijk! :)

11. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    dag meisjes,

Hier een eigenwijs kindje. Vanmorgen om half 7 180 cc gedronken, om half 9 weer wakker, om half 10 140 cc fruit. Om kwart over 11 bood ik de fles aan. Voor de eerste x opvolgmelk. Wou ze niet! Ze proeft meteen dat het iets anders was. Toen een halve fles 'gewone' melk gemaakt (Nutrilon Hypo-Allergeen 1) en daar wou ze ook maar een paar slokjes van. Ze was wel moe, dus lag om half 12 op bed en sliep bijna meteen. Net leek ze even wakker te worden, maar het is (gelukkig) alweer stil. Daar maak ik nog even gebruik van, dus ga nog even wat doen! En ik zie wel wanneer ze weer honger heeft.

:idea: Divi: ik denk eerder dat Jadyn TEVEEL binnen krijgen dan TE WEINIG hoor. Aan haar postuur kan ik ook wel zien dat ze wel genoeg groeit. Morgen is ze een half jaar en volgende week maandag moeten we naar het CB. Ik sta er niks van te kijken als ze al 9 kilo is....:)

12. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Ik denk dat ik toch meer dit schema probeer aan te houden:

Schema (6 maanden)
    7.00 fles/ pap (opvolgmelk met rijstebloem)
    10.30 fruit
    14.30 fles
    16.30 thee
    18.30 warme maaltijd bestaande uit groente, geprakte aardappel of puree zonder zout
    22.30 fles

Maar dan een beetje aangepast naar Jadyn's behoefte. De warme maaltijd zal ze nog niet helemaal op kunnen en voor Jadyn zit er (denk ik) teveel tijd tussen de eerste en tweede fles. Maar ik maak er wel wat van. Die laatste fles (pyamapapje) houd ik nog wel even aan, later op de avond, anders slaapt ze niet door is gebleken. Ook ik houd jullie op de hoogte van hoe madame het doet. Voorlopig ziet het er zo uit:

06:30 170 cc fles
    09:30 140 gram fruit

13. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Zijn er al meisjes die hun kindje thee geven?

14. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Zijn er ook mama's die oefenen met een tuitbeker?

(Daisy met gewone beker weet ik...)

15. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Nu ben ik echt weg....

16. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

:) gaat je lukken!

17. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

alysha drinkt uit een tuibeker en een gewone beker ( dit is beetje smeren soms!)

18. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    jahoor..... en sapjes en ijsthee :oops: :rolleyes: ik houd mn mond wel

:)

19. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

DOEHOEG :)

als je zin heb ik koffie... ik ben thuis...... hahaha met beneden nog poetsachterstand :p

20. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    jij hebt een lekker makkelijk meisje :)

de mijne wordt erg onrustig als hij niet op tijd in en uit z'n bedje gaat :(

heb net weer veel gratis en kortingsbonnekes binnen van nestle :) en heb gezien in kruidvat drie pakken luiers voor 19.99

Eindelijk valt er eens iets te rapen in saaie belgenland :)

Deel Deze Pagina