MamaNona, hoe bevalt je kinderloze dag? Zo, wij zijn ook de laatste spulletjes aan het inpakken. Als Jens waker is gaan we lekker!
heb ik ook voor alysha hoor.... dieandere had ik toen bij jamilia,maar ga ik van de week nog ff weer scoren!
wij hebben een antilek van nijntje gekregen bij de geboorte en die heeft een harde tuit......julian vindt het maar moeilijk om uit te vinden hoe die werkt
Thanks, klinkt inderdaad leuk! Ga jullie missen meiden. Een fijne week met jullie kindjes. Dat ze maar goed eten en slapen! Liefs
Hallo! Het is ongelofelijk maar ik heb nu pas weer eens tijd om wat te lezen/ typen! Hier van alles meegemaakt, allemaal verdrietige dingen! Met Joeri gaat het wel goed hoor! Hij zit nu op: 7.00 200 ml fles met bambix 10.00 fruit (meestal 1/2 potje 6 maanden) 13.00 200 ml fles tussendoor wat water ofzo. 17.00 groente (meestal 1/2 potje 6 maanden) 19.00 pyjamapapje ik lees dat jullie ook druk zijn met voedingen, wel een uitzoekerij he! oke ik duik mijn bed in heb griep, helaas!
Hier oefenen we wel met de tuit beker van avent maar hij heeft nogniet door hoe het werkt. Hij kauwt er veel op. Ander drinken ben ik sinds kort ook mee begonnen diksap gaat redelijk goed. Binnenkort maar eens met thee beginnen. @mpje beterschap met de griep en hopelijk trek je het allemaal een beetje?
hee meiden! Jadyn heeft geslapen van 11:30 tot 13:15! Geweldig toch? Daarna heeft ze 170 cc opvolgmelk gedronken. Ik ben weer eens helemaal proud mary! Ze is nu ook supervrolijk. Leuk, want ik krijg zo de mevrouw van Boekenbas en later mijn dinnetje op bezoek! Jadyn's voedingsschema so far: 06:30 170 cc 09:30 140 cc fruit (geslapen van 11:30 13:15) 13:15 170 cc opvolgmelk
mpje: beterschap meid! hoera voor de lange slaap van Jadyn! Julian slaapt al sinds 11 uur.....wel even lekker hoor!
ja ,de meiden kennende gaat het ook wel goed hoor,mag ook wel bellen ofzo,maar dat vind k maar helemaal nix.... ihihi
Meid ik zou niet weten wanneer ze gaan beginnen. Volgens mij was het deze week of ook volgende week! Als het nou dezelfde week is, Kunnen we met z'n 4en wel een weekje weg haha haha.....