Ik ben benieuwd dat ze weegt hoor! Wij moeten morgen weer naar het CB. Twee weken geleden zijn we nog geweest om even te wegen. Dus ben erg benieuwd wat ze nu weer weegt. Geen 9 kilo hoor haha
Nee eigelijk nog niet. Nu jij het er over hebt, ga vanmiddag gelijk eens ff uitproberen. Wij hebben de tuitbeker van de Difrax, iemand daar ervaring mee? Deze: Vaatwasserbestendige antilek beker met twee standen: slow ventiel voor langzaam drinken of vloeibare drankjes, fast ventiel voor snel drinken of dikke drankjes. Dankzij de vorm hoeven kinderen minder hun hoofd achterover te buigen en ontlast daardoor de nek en stimuleert de juiste drinkhouding.
Oh ja dat is zo! Jij gaat ook vandaag op vakantie! Ik hoop dat je dit nog leest! Een hele prettige vakantie meis. Geniet er lekker van!
hoihoi ben terug van cb Jesse weer goedgekeurd met z'n ruim 74 cm en 9.700 kilo Flessen stelde ze zelf twee per dag voor terwijl ik hier vanalles anders hoor, dus we zitten goed met z'n twee flesjes. Uhm.... tuitbekers, antilekbekers en zo. Heb bij m'n andere twee vaak ondervonden dat de meeste antilek helemaal niet antilek is, en die dan echt antilek zijn, krijgen ze zo jong echt niks uit. Heb altijd die van nuby gehad met die zachte tuit. Had er zo drie die ik van t weekend weg geworpen heb omdat er zo op gekauwd is dat het antilekgat super groot geworden was.
Zoooo wow zeg! 9.700 kg wat een beertje zeg hihi.... Dan is Demi echt maar een kleintje zeg..... Ik denk nu ruim 7kg. Morgen weten we meer.... Gelukkig dat hij weer goedgekeurd is.
Volgens mij had het huilen van Demi zaterdag en gister ook met vermoeidheid te maken van de vakantie. Vanmorgen heeft ze ruim 2 uur geslapen, normaal maar 3 kwartier tot een uur. En nu ligt ze ook al weer vanaf 13.15u te slapen. Ik denk dat ik haar over anderhalf uur weer wakker mag maken. Dus de dagen zien er al heel anders uit dan zaterdag en zondag haha..... Ik ga zo eens ff die tuitbeker schoonmaken. Als ze dan straks haar groentehap heeft gekregen probeer ik haar eens uit die beker te laten drinken, ben benieuwd haha...... MJ, wat krijgt Jadyn vanmiddag qua groente? Demi gaat straks Brocolli eten. Op vakantie lustte ze dat wel, dus ben benieuwd of ze het thuis ook eet haha.....
haha dus het gaat goed met zijn 2 flesjes toch? Mag je nu ook tussen door wat gaan proberen? Brood? Trouwens ik zie nu pas in jouw banner dat jij het gewicht, lengte en weken heb staan, leuk zeg!