Jij had gekeken bij C1000 he? Ik heb bij onze C1000 ook even gekeken verleden week voordat we op vakantie gingen maar daar hadden ze die Danoontjes ook niet..... Raar eigenlijk.... Ja heb ze eerst als tussendoortje gegeven even kijken hoe Demi het vond. Ze keek nog viezer als dat ze voor het eerst het fruithapje kreeg haha.... Maar dat was na 3 hapjes over.... Nu gaat het harstikke goed. Kook ze meis.
Vanmiddag was Demi 15.00u wakker. Ik dacht echt dat ze rond 16.15u zou komen maar nee..... Heb haar aangekleed en zijn we even een blokje wezen lopen. Naar haar zin dat ze het had haha... Lekker kijken. En met haar koortje van haar speentje spelen. Ze dacht zeker dat we weer in de Eemhof waren hihi.... Rond 16.00u heb ik haar Brocolli gegeven, nou ze zat niet te eten maar te vreten. Als ik met het lepeltje in het bordje zat zat Demi al met haar mondje open. Ze heeft zowat 200 gram op. Daarna nog een half danoontje en toen was ze het toch een partij zat. Heb haar op bed gelegd en gelijk slapen. Dus denk ik toch een beetje slaap in halen denk ik. Oh ja.... Heb ook nog geprobeerd om Demi uit de tuitbeker te laten drinken, maar dat vond ze maar niets. Ik dacht dat er niets uitkwam, heb ff zelf geprobeerd maar er kwam wel degelijk wat uit. Nou dan maar lekker weer in het flesje en toen heeft ze nog 20cc Friso fruitdrank op. Morgen naar het CB ben benieuwd wat ze nu weegt.
@ Weggaan:Ik ga gewoon weg wanneer ik moet/wil. En net als Alysha, slaapt Samantha dan ook verder in wandelwagen (buggy) of draagdoek, of blijft gewoon klaarwakker. Samantha heeft zelfs bij Wic geslapen.. .
En ook met een tuitbeker hoor. Wel handig onderweg . En ik heb vandaag een Disney Rietjesbeker gehaald bij de kv.
Hier nog niet. Volgens boek van Kleintjes is BV hoofdvoeding en voldoende vocht tot 1 jaar. daarna andere drankjes introduceren. Pas als kindje 9 maanden is, is BV zo stabiel dat andere drankjes geen gevaar vormen voor productie. Maarreh.... Samantha heeft tijdens de spruw periode Rooibosthee gedronken en water... .
be ik ff weg en 2,5 pagina erbij ofzo nou ik ga even eten.lees dadelijk wel bij.... en dan zal ik vertellen ....?
@ eten : ik heb een aardappel opstaan (stomen) en deed een greep in het sperziebonenzakje. Handje vol, dat eet mevrouw hier noooooit in 1x. Ik dacht, laat ik t ff wegen. Is het nog maar 57 gram aan sperzieboontjes. Faylinn eet dat echt niet allemaal op. Zit echt nog in dr proef-periode, zeg maar 200 gram is echt veel .....
Gister nutrix vanuit een bord geprobeerd, maar was geen succes. Ja, toen ik er ook nog liga doorheen deed wilde wel . Eergsiter nutrix in fles, met M-speen. En binnen 1 teug had ze alles op... . (Was 60 cc). Als de nutrix op is wil ik misschien biobim proberen, maar waar koop je dat??
Hier ging het al aardig. Uit avent kreeg ze geen drup. maar uit die van de HEMA heeft ze met morsen langs mondje, wel 100 cc bv gedronken \/
Wat voor flessen heb jij? M-speen...waar is dat van? Ik heb t idee dat Avent niet echt geschikte pap-spenen heeft... Weet niet wat er verder op een aventfles past aan spenen en vindt het zonde om spenen te kopen om erachter te komen dat ze niet passen. En nog zo een : biobim, tisda?
Ik heb hier een lekkere eter.Ik heb er gewoon van genoten want dit was ik niet gewend toen mijn andere kids kleiner waren. Ik heb witlof met aardappelen gemaakt en ik heb 2 eetlepels witlof en een halve aardappel voor bryan klaar gemaakt en binnen een paar tellen was dat op.Daarna nog een halve aardappel geprakt en dat at hij ook op.Danoontje na en meneer was nog niet zat.Toch maar gestopt hahaha. Ligt nu lekker in de box te spelen straks maar even badderen en dan nog een pyjamapapje en op bed. Oh ja en morgen word ik ingewerkt op mijn nieuwe werk.Ben benieuwd hoe het is.
Wat fijn dat Brayen zo goed gegeten heeft. Fabian heeft ook zo'n 100 gram worteltjes met rijst en kip op en een danoontje na. Veel plezier morgen op je nieuwe werk. Op wat voor afdeling ga je werken? Wij hebben ook een tuitbeker van avent maar hij kauwt er alleen maar op geen succes tot nu toe. En hoe was het op het kdv nona?