Gaat u allen zitten en span uw lachspieren maar vast aan.... NONA HEEFT EEN PROBLEEM BABY Ik kan er niet over uit... Mijn makkelijke Alysha doet moeilijk op het KDV
MOET JE FF MJ vragen..... we zijn laatste aan t "dokteren" geweest en in een of ander baby toetje die ze had zat suiker en n danoontje ( ook de gewone ) zit dat niet dan vraag je je toch af hoe dat gaat he
Dag Divi! Ik vond de worteltjes erg lekker. Heb het wel in 2 gedeelten opgegeten. Was een beetje wennen, want mama had het niet zo heel fijn gepureerd, dus ik moest al een beetje kauwen. En dat zonder tandjes! Ik heb 100 gram gehad en toen nog een danoontje en toen nog een klein beetje uit de fles. Nu speel ik even met papa. Zometeen ga ik nog in bad en dan krijg ik straks nog zo'n nieuw fles. Opvolgmelk heet dat zegt mama. kus Jadyn
dames, ik ga Jadyn en haar papa in bad zetten. Kom straks weer gezellig beppen. Dit is Jadyn's schema van vandaag tot nu toe. Wat vinden jullie ervan? Ik doe niet meer nummeren.... Maandag 15/9 06:30 170 cc fles 09:30 140 cc fruit (wou geen fles om 11:15) (geslapen van 11:30 13:15) 13:15 170 cc fles opvolgmelk (geslapen van 16:05 16:35) 17:30 100 gram verse worteltjes 18:00 50 gram danoontje 18:15 60 cc fles
Dat kan geen toeval zijn! In speciale toetjes voor baby's (Nestle verpakt per 4) zit WEL suiker en in gewone danoontjes zit GEEN suiker. Die speciale baby danoontjes kan ik nergens vinden, dus geef ik gewoon de kleine danoontjes a 50 gram. En mamanona vindt dat je er gewoon 2 moet geven als het kindje meer honger heeft! Ben nu weg~!
DS: Goed dat Samantha dr eigen lijn volgt hoor en wat de collega's betreft DIE HEBBEN HELEMAAL GELIJK
Hey meis! Ik heb wat gemist denk ik, want ik zie dat demi begin van de maand nog naar CB is geweest. Waarom moest ze weer? Of was je vorige keer alleen wegen? Er begint weer langzaam wat de dagen hier...
Dat is hier niet zo! Jadyn zuigt echt harder dan ik! Heb wel eens geprobeerd wat uit haar fles te drinken. Dat lukte mij nauwelijks en zij dronk de fles leeg! BV kindjes zijn volgens mij ook gewend harder te zuigen. Die moeten er meer moeite voor doen.