is toch goed. Dat ze die laatste voedingen minder heeft gedronken is waarschijnlijk omdat er maar weinig tijd tussen zit. Vind het heel goed
bij ynse meestal ook zo. dan is ze heel hard aan het lachen en op het moment dat je de foto wil maken is die lach spoorloos verdwenen.
hoe zou je zelf zijn? zou jij nog een fles willen na al dat lekkers dat je iedere keer mag eten? Ik niet hoor
hahaha nee,maargoed ze heeft nog maar 3 flessen en thuis drinkt ze m ook gewoon.... dus dan ka dat daar ook vind ik..... donderdag middag gaat Alysha weer wennen .... hahaha puur voor de fles te oefenen bij hun
@ mary jane keurig schema hoor. En wat een mooie foto! Ik ga lekker vroeg naar bed. Morgen weer vroeg uit de veren. Heb dagsienst en moet om 07.00 beginnen. Welterusten.
Is hier nu niemand meer? Het was rustig op het forum vanavond. Dat was hier thuis wel anders. Meisje moest heel hard en lang huilen voordat ze sliep. Dat is hier alweer een tijdje zo (week ofzo). Ik kan daar eerlijkgezegd niet zo goed tegen. Jadyn kwam net om 22:22 alweer voor haar pyamapapje. Ik vind het prima, maar hoop wel dat ze nu de hele nacht doorslaapt. Ze heeft 115 cc gedronken en is heel onrustig. Net begon ze na het drinken opeens heel hard te gillen. Dan lijkt het wel of ze droomt. Heb haar meteen weer in bed gelegd en toen was ze wel direkt weer in slaap, maar ze is nu (20 min. later) nog steeds onrustig. Ik hoor haar woelen. Misschien ook wel last van haar tandjes ofzo... Ik ga ook slapen. Morgen weer een pittig dagje werken, dus heb m'n energie wel nodig. Welterusten allemaal!
Goeiemorgen Lolly Ik kom te werken op de groep en dat is de pg afdeling.Heb er reuze zin in. Mj Ik vind het ook een mooi schema en een hele mooie foto van je meissie.Sneu dat ze weer zo huilt voor het slapen gaan. Boja Dikke knuff voor Nino en beterschap. Hoe gaat het met Nino nu en heeft hij goed geslapen : Mamanona Een makkelijk zinnig kindje heb je hoor .Dat ze niet wil drinken op kdv. All Ik ga zo Bryan uit bed vissen en wassen en kleden en dan gaat hij naar het kdv en ik ga werken van half 8 tot 16 uur.Moet nu nog met de auto maar ik heb een fietskar overgekocht van iemand dus straks lekker op de fiets naar het werk.