Mogge! ff snel, moet zo Julen naar t KDV brengen, ikke werken, manlief werken en na werken Julentje weer ophalen.. Julen was vanmorgen voor zijn doen vroeg 6.45 uur.. Maar goed nu zit ie lekker naast me op de bank...Te kijken wat ik allemaal aan t doen ben.. Boja: Meid, ik hoop dat Nino vannacht een beetje heeft kunnen slapen, net als jij MJ: wat een leuke avatar zeg! En jeetje, wat jammer dat Jadyn zo hard en lang huilt de afgelopen week.. Ik herken 'het er niet tegen' kunnen.. Heb zelf t idee dat dat bij zo is, vanwege het gehuil toen hij KMA had en we dit nog niet wisten en die 5 weken dat Julen zo aan t huilen/krijsen was.. Het 'er niet tegen kunnen' wordt wel steeds minder..(gelukkig) Redone: leuk een fietskar! Nou ik ga er van tussen.. Kus
@ MJ wat een super lieve lachende foto! En idd een netjes schema! @ Boja beterschap voor Nino! Zo zielig! @ Miekje en redone werkse! In de h&mshop weer nieuwe dingen! Goeiemorgen!
goeiemorgen vannacht om 3 uur julian aan het huilen, mannetje is er even bij geweest, maar hij sliep daarna weer verder! gelukkig! Nu op voor een dagje fotograferen...dus ben er vandaag niet! Mijn mannen zijn thuis! fijne dag allemaal!
Goedemorgen meiden, Nou gisteren naar het ziekenhuis geweest naar Justin. Heel gesprek gehad in het ziekenhuis en de kinderarts wil dit toch verder gaan onderzoeken omdat Max dit ook heeft gehad. Blaasontsteking komt ook bijna niet voor bij een jongetje vertelde hij Zijn urine staat nu op kweek en morgen word er een echo gemaakt van zijn blaas en nieren. Volgende week belt de KA mij op om alle uitslagen te geven en hoe we dan verder gaan
@ Nathalie ik duim voor je dat alles meevalt! Wat fijn dat ze het goed gaan onderzoeken! Beterschap voor justin! Hele dikke knuffel XXX
Grote J is op de PSZ,kleine A is in bed,Mama heeft de was opgehangen,was draaien ,gestift en gezogen e.d. en de boel is nu aan de kant
Fijne dag! Alysha had om 00:30 dat ze wakker was en beetje aan het huilen was.... heb dr verschoond,ff gekletsten toen weer in bed gelegt en ze is weer gaan slapen.....
Redone: Fijne dag vandaag op je nieuwe werk... en een fietkar! wat leuk! Miekje: Werkse ! Sabbe: Jesse gaat vandaag een ranjaatje drinken*..... * ( kvond een sms in Alysha dr gsm )
Zuurtje: vandaag weer een dag vol frisse moed Boja: Hoe is het nu met Nino.... anders gewoon ff bellen en vragen hoor!
aaaah daarom dat kleine deugniet al heel de ochtend zo ontzettend vrolijk is (en al om 5 uur deze morgen zomaar lag te 'zingen' in bed)