JIJ bent MIJ Laura op school, de andere twee TV, Mama heeft boodschapje gedaan, de was opgehangen, wasje draaien, opgeruimd, gezogen, afgewassen, enz. ... Bezige Bij Nu nog wat spullen verkopen op ebay en dan patatjes maken voor JessyBoy
Goedemorgen meiden, @Boja, Hoe is het met Nino? Ik was begin van de maand met Demi geweest naar het CB om te wegen. Was zo benieuwd wat ze woog. Nu moest Demi voor "controle." Wat goed dat hij het goed deed op het kdv meid! @Redone, Hoe was het inwerken op je nieuwe werk? @Jadyn Wat fijn kleine meid dat jij de worteltjes lekker vond! Hoe vond je de opvolgmelk? Wat een super mooie foto meis van jou! @Emma, Wat lief dat je een sms naar Pooh hebt gestuurd! Veel plezier! @Miekje, WErk ze vandaag meis! @Nathalie, Veel sterkte met Justin! Dikke knuffel @MamaNona, Is jamilia vandaag naar de PSZ? Ik dacht donderdag...... Zooo dus jij bent weer klaar voor vandaag? Vanacht een vreselijk nacht gehad. Demi kwam om 3 uur en is alleen maar aan het spoken geweest. Wakker, huilen, gillen, spelen, brabbelen..... Tot vanmorgen half 7. Toen was ik het zoooo zat, had zelf nog maar 2 uurtjes geslapen en heb een fles voor haar gemaakt. Heb haar hier 100cc uit laten drinken ik denk voor dat het schema zo in de war is..... Anders hoeft ze natuurlijk om half 9 straks niets.... Ze is toen in slaapt gevallen totdat mannetje naar zijn werk ging om kwart voor 8. Toen was ze weer wakker........ Huilen, gillen, brabbelen, stampen etc etc.... Ik ben er maar uit gegaan met haar... Ik ben echt gebroken nu...... Dit was namelijk niet de eerste nacht.... Vorige nacht ging het ook al zo. Daarnet naar het CB geweest met Demi. Wat een k*t lui daar zeg! Sorry hoor ik zit er ff door heen! Ten eerste moest ik 3 kwartier wachten. Ik was in staat om me spulletjes weer te pakken en naar huis te gaan met Demi. Verleden keer was het ook al zo! Nou toen was Demi aan de beurt. Wegen, meten. Ze is afgevallen.............. De vorige keer woog ze 6875 gram en nu 6800 gram.... Volgens dat k*t wijf van het cb heeft Demi honger s nachts dus ik MOET met brood gaan beginnen. Geen korstjes om te proberen nee gewoon gelijk een boterham. Het liefst anderhalve....... Ik zei dat ik het daar niet mee eens was omdat Demi verleden keer stikte zowat in iets dikke groente, andijvie met rundvlees......En dat ik gewoon bang ben dat als ik haar nu stukjes gaat geven dat ze stikt. Ik zei ik wil het eerst proberen met een korstje brood en dan kijken we wel! Nee zegt ze je MOET nu met brood gaan beginnen, het liefst anderhalve tussen de middag! ZE LUISTEREN NIET EENS NAAR ME! Demi heeft ook een grote plek op haar wang, op haar vinger en pols. Dit is eczeem volgens de arts. Ik moet dit gaan insmeren met vaseline nog wat..... weet niet precies hoe dat spul heet. En sinds de vakantie heeft ze 2 bultjes op haar gezicht en 1 bultje op haar elleboog. Heb dit laten zien aan de cb wv. En toen meost de arts erbij komen! Morgen moet ik dus met haar naar de huisarts om te kijken wat het is. Zij dacht aan waterpokken, krentenbaard, babyacnee, of een huidinfectie. Ze vroeg wat we vorige week hadden gedaan, ja op vakantie geweest en wezen zwemmen. Ze zegt als het een huidinfectie is dan heb je dat opgelopen in het zwembad, je had NOOIT met haar mogen gaan zwemmen daar. Of ik dat weet van te voren, doe eens ff normaal! De arts zei ook dat Demi last heeft van die eczeem 's nachts en bultjes. Dus moet morgen met Demi naar de huisarts. Ik zit er echt ff door heen meiden...... Zeker omdat ik zo moe ben, dat k*t Cb en dat kl*te brood........... Ik kom straks nog wel ff langs denk ik liefs DIvi
dag lieverds, Hier vanaf mijn werk (in de pauze) even snel een dikke knuffel voor Nathalie en Justin. Ik leef echt met jullie mee! Vandaag op prinsjesdag is mijn kleine prinsesje een half jaar oud! Datzelfde prinsesje wou vannacht (weer) niet goed slapen. Toen ik om kwart over 6 uiteindelijk de fles ging maken sliep mevrouwtje toen ik met fles en al boven kwam. Lekker laten slapen dus tot dik 8 uur! Heerlijk...kon ik zelf ook ff bijslapen. Was wel haastje repje om op tijd op m'n werk te komen, maar gelukkig was ik het eerste uur vrij... Nu snel weer aan het werk. Nog twee lesjes tot kwart over 2. En dan nog allerlei andere werkzaamheden..... dikke kus MJ
Och lieve Divi, Voor jou ook een heeeeeele dikke knuffel en een zoen op jouw en Demi's beide wangetjes! xxxxx
@ MJ gefeliciteerd met Jadyn en werkse! @ Mamanona hoe gaat het op de PSZ met Jamilia? Vindt ze het leuk? Hoe bevalt het werken je eigenlijk? @ Divi lieve meid laat je niet te gek maken hoor! Hele dikke knuffel! Ik ben ook begonnen met brood op aanraden van het CB en ik vroeg daar ook van hoe begin je dara me? Sam zal vast stikken in boord. Want sam had dat ook met liga in fruit bv dat krijgt hij niet weg. Maar het klopt echt dat ze brood makkelijk weg krijgen. Ik stond er echt van versteld! Je kan er pate of smeerkaas op doen. Ik kreeg het advies 1 boterham te nemen die van de dag daarvoor is anders plakt hij teveel. Dan smeren en dubbelvouwen. Korstjes eraf en dan in kleine blokjes snijden. Sam kreeg het meteen weg zonder te verslikken. Ik hoop dat het bij demi goed gaat! Hele dikke knuffel Volgens mij zitten we allemaal in een sprongetje, want alle kindjes zijn aan het spoken snachts. Hier ook ineens een sam die om 4 uur ineens wakker is. Daar hebben we al 5 maanden geen last van gehad Gelukkig slaapt hijw elw eer in Ik duim dat het eczeem enz allemaal meevalt!
@ Divi : zit je niet mee he, meis. En dan zo op het CB .. Ben vanmorgen ook met Faylinn geweest. Helemaal goedgekeurd. Ze weegt 7215 gr, en lengte 63,5. Dáár zet ik alleen mn twijfels bij en de arts ook zei ze; vorige keer (tussendoor) maand terug was ze 63 cm... maar goed. Goedgekeurd dus, op naar de 7½ maand.
@MaryJane, Gefeliciteerd met jullie prinsesje! hihi ook toevallig op prinsjesdag! Ow ow en ondeugend is ze wel he? jij het flesje maken en Jadyn lekker slapen haha....... Dank je wel voor de knuffel en van Demi moest ik ook dada zeggen hihi..... @MamaNona, Idd meis, je zou ze daar echt wat aan doen hoor! Stelletje k*tten pfff....... @Pooh, Dank je wel meis! Wat jij schrijft over het verslikken met liga in fruithap dat had Demi ook. Heb het toen nog kleiner gemaakt en toen niet meer..... Gewoon smeerpate op smeren? En gewoon smeerkaas? Kijk dat vertellen ze ook niet tegen mij op het CB, moest een droge boterham geven ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! Ja dat zei ze ook, een boterham van een dag ervoor anders plakt het te veel en dan gaan ze ook verslikken of stikken. Maar jij bent niet begonnen eerst met korstjes geven aan Sam..... En geef jij dat dan aan Sam die blokjes brood? Ik moest het namelijk op het blad van de kinderstoel leggen zodat Demi het er af kon pakken en op eten, want Zo wijs is ze al volgens het CB. Gelukkig dat Sam dan weer in slaap valt meis. En dan wordt hij wakker om? Demi is nu al een paar nachten aan het spoken. Breekt wel hoor pfff... Hoop maar snel voor alle kiddies, papa en mama dat het sprongetje snel over is..... Harstikke bedankt voor de info! @Wicjuh, Nee inderdaad het zit zeker niet mee....... En die k*tten op het CB..... Om gek van te worden. Maar ik zeg er volgende keer wel weer ff wat van.... Trekt Divi ff haar mondje open.... Zoooooo Wat goed van Faylinn zeg! Ze doet het goed hoor!
Sterkte voor jou Divi en ga lekker op je eigen gevoel af ze zijn niet altijd makkelijk al heb ik er gelukkig geen last van nou laat je niet gek maken hoor
Er ligt hier een glimmend meisje in de box Faylinn heeft om 5 uur 20 gr aardappel met 40 gr broccoli (van Friso) op \/ Das meer dan ze normaal eet, kick! Vraagje trouwens ... is het normaal dat je in de poepbroek stukjes sperzieboon van gister tegen komt?
@may jane Gefeliciteerd met Jayden eerste half jaar. @divi gewoon doen wat voor jouw goed voelt hoor. Ik zag altijd op alles ja en amen en doe onder tussen gewoon wat me zelf goed lijkt. We zijn hier ook al langzaam met brood begonnen. Ik haal de kortsje van brood en doe er alleen wat boter op dan in kleine stukjes en hopla eten maar. Gaat heel erg goed. Succes. @wichjuh ja hoor dat kan wel (van die poepbroek) Moet niet standaard zo zijn dat er stukjes in zitten maar (lekkere praat he zo na het eten ) zo af en toe kan geen kwaad volgens mij. @redone en hoe was het op de groep? Vermoeiend zeker he zo'n eertse dag. Je hoort dan zo veel nieuws dat je er 's avonds helemaal vol mee zit.