dag meisjes! Het is echt rustig hier! Ik ben weer thuis. Jadyn ligt even op bed, want ze was moe. Was ook al wakker vanaf kwart over 3. Ik zit nog steeds te rommelen met Jadyn's voedingen. Net als met slapen heeft ze geen enkele regelmaat. Dat vind ik erg frustrerend en daar word ik best een verdrietig van. Thuis en @KDV krijgt ze altijd met gemak 150 gram fruit op en bij oma heeft ze vanmorgen maar de helft van een klein (125 gr) potje gegeten. De andere helft heeft ze vanmiddag gehad. Vandaag ziet het er zo uit. 08:15 140 cc fles opvolgmelk (geslapen van 10:45 11:30) 11:45 60 gram fruit 12:45 200 cc fles opvolgmelk (geslapen van 14:15 15:15) 15:15 60 gram fruit 17:15 80 gram bruine boontjes 17:30 90 cc fles opvolgmelk ....iemand?....
Lastig Ik zou zeggen rond 20.30 -21.00 de laatste fles 180+ 6 +3 nutrix. Maar ik weet niet of Jayden dan de nacht door slaapt. Anders misschien verdelen over twee flessen om 20.00 en 22.30?
Divi wat een *piep*cb heb jij toch. kom in het vervolg hier maar lekker naar K&G. die luisteren wel en geven je advies zoals het hoort Knuffie
Hey! Jadyn: gefeliciteerd met je 6 maanden, kus Julen Divi: meid heeeeeeeeeeeeeel dikke knuff voor jou! Probeer t maar eens rustig hoor, een broodje, gewoon zoals JIJ dat wilt.. niet omdat t CB dat zo graag wilt... Pooh: wat een coole spiderman pyama! Het is dat we de vakantie moeten betalen en Julen net een nieuwe heeft, anders had ik m gekocht voor m... Boja: Hoest met Nino? Nona: nog de kusjes overgebracht naar de meiden? Hoe hadden ze t gehad op t KDV? rest: sorry, ben er niet veel hoor, erg druk op t moment.. Ouders zijn op vakantie gegaan vandaag voor 3 weken, dus mochten de auto lenen (vette patserbak..) Dus die gingen we ff ophalen vanavond.. Net terug... Julen ligt op bed, na een lange vermoeiende huildag op t KDV.....
Ja hier alles prima probeer wel mee te lezen hoor maar soms weet ik ff niet wat ik moet schrijven hhaha al is er altijd wel wat te zeggen natuurlijk.. Maar goed soms kom ik dus ff om het hoekje gluren hoe het allemaal met jullie en de kindjes gaat..