Hoi Meiden, Ik breek ff in vanuit ons vakantiehuisje. Mannetje heeft internet op telefoon en met zijn codes kan ik (gratis) inloggen hier op het park. Hebben wel afgesproken dat we niet te veel met de laptop bezig zijn maar hij mocht vandaag uitslapen van mij (en ik internetten ) Hoe is het hier?
heee Eva! Wat leuk dat je stiekem even komt kijken! Hebben jullie het naar de zin? Hier is het goed. Wel heel rustig op het forum! liefs MJ
Hey! Was helemaal vergeten om je een fijne vakantie te wensen... Dus bij deze alsnog! Handy hoor, gratis internetten! Hoest verder daar op vakantie? Gezellie? Geniet ze nog! Liefs Miekje
We hebben het heel erg naar ons zin. Eigen sauna (vindt mannetje lekker) en iedere ochtend broodjes aan de deur. Lekker luxe dus, heerlijk! Jens heeft gisteren wat moeilijk gedaan met slapen maar was vanmorgen pas om 7.15u wakker! Nu slaapt hij weer lekker dus ik hoop dat het vandaag wat beter gaat. Als hij wakker is, gaan we zwemmen. Bedankt nog voor het wensen van een fijne vakantie!
Nou meiden, Ik ga naar m'n werk! Ben vanavond ook druk, dus weet niet of ik tijd heb om nog langs te komen. Fijne dag allemaal!
@sabbe: heb ook gestemd daarnet @mj: super van Jadyn dat ze zo lang geslapen heeft. Oh ja, de lengte heeft Jana van de papa. Zelf ben ik ook niet zo groot. @eva: fijne vakantie nog
Dankjewel Eekje! Heb ook even op Jesse getemd. Ben er weer weg van. Mannetje is wakker.... Kom deze week nog wel eens om het hoekje gluren
Hallo, Was ik ook weer even. @eekje volgens mij doet Jana het super goedmque lengte en gewicht. Was verder ook alles goed? Gisteren koekjes gehaalt voor Fabian bij de plus. Kom ik thuis zijn de koekjes al bijna een maand over de datum Heb net maar even andere koejes gehaalt. Ik kon ze nog ruilen had de bon nog. @Mary Jane Nou best goed gegaan toch gisteren. Als ze een keertje ietsje meer krijgen is toch niet zo erg. En op het cb moet je ook niet alles vertellen. Je eigen gevoel en verstand gebruiken werkt het beste hoor. En volgens mij gaat dat je prima af.
owh...ik vind het zo spannend! Julian ligt nu bij de overbuurvrouw te slapen (hoop ik) Ben zo benieuwd hoe het gaat?
@dieudonnee: spannend. Gaat vast wel goed! @lolly: ja, voor de rest was alles ook goed. Ze zit bijna helemaal bovenaan op de curves maar dat was bij de geboorte ook al zo. Dus das prima zo.
Net terug van het CB Julen is weer goedgekeurd 9028 grm en 69 cm lang. de vorige keer (1 aug) hebben ze verkeerd gemeten, anders zou hij nu niet gegroeid zijn.. Mogen met brood starten (doen BleuBand, daar zit geen melk in)... En maandag ff naar de dokter ivm de schimmel (die zit er nog steeds, na 1,5 maand smeren).. Pas daarna, als de schimmel weg is, gaan we kijken of Julen melk accepteerd...(provoceren)