Hallo allemaal, ik dacht ,ik ga maar effe kijken,en wat zijn jullie kindjes groot geworden Met Eliza gaat het goed,ze draait zich nu om ,maar terug draaien op de buik vindt ze niet leuk. Vorige week is ze bij mijn ouders voor het eerst van de bank gevallen. Huilen ,was zoooo zielig,maar na 5 min was ze het alweer vergeten. Ik kom alleen als ik vragen heb. Wat vinden jullie van de Pampers luiers? Ik maak nu vaak mee dat ze doorlekt. En pampers voelt ook sneller nat aan. Ik heb ook een keertje etos luiers gebruikt,ze zijn wel wat dikker ,maar waren wel goed. 2 de vraag gaat over de Quinny. Ik heb de wagen sinds maart .ik vindt niet dat ik het veel gebruik,maar het gaat om de letters aan de zijkant,aan de ene kant zijn ze bijna weg. Ik zie heel mensen met een Quinny lopen als ik ga winkelen,maar de letters van wagen zien er nog goed uit. Mss vinden jullie me een zeur ,maar is het hetzelfde als je iets van een bekend merk draagt en dat niet meer ziet! Volgende week naar de CB ,dan is ze bijna 6 mnd ,deze keer krijgt ze geen prikje ,als ik goed heb. O ja ik zie de tandjes doorkomen. EN ze is een beetje verkouden,loopneusje en zo. Ally
wij hebben ook pampers, nog geen problemen mee gehad tot nu toe. Bij ons laten de quinny letters ook "los". Ik erger me er ook aan hoor
Hallo allemaal Hoe is het hier met iedereen? Hier gaat het super!...ons kereltje is zo'n makkelijk mannetje.. Altijd vrolijk en kletst wat af .. Het liefste zit ons mannetje lekker rechtop...het gaat hem dan ook al goed af. Van de week heb ik voor het eerst meegelopen in het nieuwe team. Was ontzettend leuk en een erg gezellige collega...we hebben enorm gelachen.. We wonen zelfs in dezelfde straat .. Morgen nog 1 keer meelopen en dan word ik 13 oktober overgeplaatst \/ Heb er erg veel zin in! Nog even een vraagje aan de meiden waar hun kindje in stuit lag! Mijn beste vriendin is morgen 37 weken en ze hebben bij haar vorige week ontdekt dat het kindje in onvolkomen stuit ligt. Het kindje is al aardig met de billetjes ingedaald en het is een klein kindje..kleiner dan normaal maar niet 'te' klein. Een draaipoging wilde ze niet proberen maar nu moet ze dus kiezen een stuitbevalling of een keizersnede. Nu is mijn vraag om wat voor reden hebben jullie gekozen voor een keizersnede of een stuitbevalling? Ze vind het zelf erg moeilijk om een goede keus te maken.. Ze is bang dat ze de verkeerde beslissing neemt. Haar gyneacoloog vertelde wel dat het kindje er erg goed voor lag voor een stuitbevalling en dat ze gezien het gewicht van het kindje liever een stuit doen omdat dit zeker te doen zou zijn.
@mama1984 wat fijn dat allemaal zo goed gaat. Spannend hoor een nieuw team. Over een stuitligging kan niet niet mee praten (gelukkig) Maar zelf lijkt het me niks hoor een stuitbevalling. Maar ja dat moet iedere persoonlijk bekijken denk ik.
@ Sabbe en MJ op het CB adviseren ze 1 liter egwone melk van 0-6 mnd en na 6 maanden hebben ze nog maar 500 cc melk nodig van de opvolgmelk. Die is veel zwaarder en door de bijvoeding hoeven ze niet meer zovel melk Sam krijgt ook 500 cc @ Sabbe ik zal zo ook stemmen! @ Eva geniet lekker van de vakantie! @ Zuurtje nog lekker geshopt? @ Miekje wat fijn dat julen weer is goed gekeurd! Hier laten de letters van onze quinny nog niet los volgens mij1 Ik ga even lekker badderen en daarna sam eten geven! Fijne avond allemaal!
Wie van jullie gebruikt het Nestle PyamaPapje ONTBIJT met biscuit ( die van alleen water toevoegen) :
Vandaag verkeerde timing voor Rapley. Moe, en (melk)hongerig. Heb nog met lepeltje geprobeerd. Resultaat tranen met tuiten.
Hey hoi, Heb niet alles bij kunnen lezen... Ben lang niet langs geweest maar kom er gewoon niet aan toe. Ben en blijf moe, komt door al dat familiegedoe met mn schoonmoeder enzo.. Nora krijgt dr eerste tandje we voelen en zien al een stukje! Verder gaat alles hier goed..ze kruipt achteruit, en doet pogingen om te gaan staan beetje vroeg maar ja hihi wat doe je dr aan Liefs en knufff, Mili
Heb hier nu trouwens de pampers van de c1000..... maat 4 ..... 76 voor 7,99 heb ik voor Jamilia ook altijd gebruikt.... ze zijn nu vernieuwd.... zijn net echte Pamers!
hahahaa ja foutje.... Alysha is nog geen geen 6 maand! hahah scheetige foto he? wat een ukkie nog als ik dr daar zie! **zwijmel**