Thanks..is gewoon allemaal ff teveel nu ben blij als ik thuis ben na mn werk en als ik vrije dag heb,...we doen echt niet veel dan. Vooral lekker met ons drietjes genieten van vrije tijd... gaat echt niet zo goed met mn schoonmoeder baal dr zo van....hopelijk slaat de chemo aan Thanks voor je knuffff, Ik ga slapen ben moe. Liefs, Mili
Stuitligging: Wij hebben gekozen voor een keizersnee. Niet een hele duidelijke reden, behalve dat zowel manlief als ik een heel slecht gevoel hadden bij een natuurlijke bevalling. Ik zou het mezelf nooit vergeven als er iets mis was gegaan bij een natuurlijke bevalling (maar ja, wie wel?). Verder eindigt sowieso 1/3e van de stuitbevallingen alsnog in een keizersnee. Achteraf nog steeds blij met onze keuze; de ks en de periode erna is me ook ontzettend meegevallen. Een nadeel: ik moet bij een eventuele volgende sowieso in het ziekenhuis bevallen. En ook heb je een litteken in de baarmoeder, dat geeft extra kans op complicaties bij een eventuele volgende zwangerschap .. dit soort dingen moet ze wel meenemen in haar overweging. En verder: de gyn zegt niet zomaar dat ze het aandurven bij een stuitligging; dan zien ze het echt wel zitten. Het kindje is zo te lezen ook niet groot van stuk. Mocht het niet goed blijken te gaan, zijn ze erbij en kunnen ze heel snel ingrijpen. Het blijft een moeilijke keuze. Kan alleen maar adviseren : laat haar op dr gevoel afgaan.
hee meissie! Heb je net op mijn lijstje gezet om je te gaan bellen! Da's nou toevallig! Wat een vreselijk nieuws hebben jullie gehad. Hoe gaat het nu? En de andere kant, wat leuk dat Nora tandjes krijgt. Julian heeft er 1-tje nu en de tweede is in aantocht volgens mij! Wat goed dat Nora al kruipt zeg, dat doet julian nog niet hoor! Die heeft alleen hele verhalen en moet nog steeds ontzettend veel lachen! Je kunt dus binnenkort een belletje verwachten! kus kus
joepie heb de komende 4 dagen weer een laptop tot mijn beschikking..... Julian heeft vanmiddag uiteindelijk 1,5 uur geslapen bij de oppas, goed he?! Ik vond het wel even lekker om geen Julian te hebben....maar was ook weer blij toen hij terug was!
heeft julian ook, als hij moe is kan je het eten wel vergeten haha...nou ja ik denk maar zo, het is nu nog maar bijvoeding en hij leeft nog goed op de bv!
heb toch enigszins het idee dat ik hier in mijn eentje ben....halllloooooo...waar is iedereen! krijg trouwens een tientje terug van pampers, er zat een luier bij die kapot was, dus ik had gebeld, krijgen we gewoon geld terug, terwijl het een aanbieding verpakking was...haha....heb normaal nooit pampers van pampers!
zoeffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff hahaha ff gejat van 1 van jullie, vond m zo leuk!! ben weer aan t werk... Tot morgen!
Goeiemorgen Wat een rust gisteravond. Ik ben gisteravond ingewerkt op mijn nieuwe werk.Mijn eerste indruk van de afgelopen 2 dagen waren goed dus het zal wel los lopen. Vanavond werken op mijn oude plek en moet tot half 11.Maar begin om 4 uur ipv 3 uur dus dat is ook wel even lekker.Kan ik de kids nog van school halen.
Pooh: als ik jou dus goed begrijp is het maximaal 500 cc opvolgmelk per dag. En hoeveel andere dingen dan? Ik dacht alles bij elkaar maximaal 1 liter (inclusief groente, fruit e.d.). Omdat Jadyn nog een late voeding heeft (en zonder die voeding niet doorslaapt) zitten wij dagelijks op deze manier net iets over de liter. Op deze manier: Woensdag 17/9 07:30 130 cc fles opvolgmelk 09:15 150 gram appel/peer/banaan (geslapen van 09:30 11:00) 12:30 200 cc fles opvolgmelk (geslapen van 13:10 15:30) 16:30 140 gram stoofpotje met rundvlees 16:45 50 gram danoontje 19:15 140 cc fles opvolgmelk 22:30 240 cc pyamapje 1050 cc totaal
Hey hoi! Hahah das toevallig ja haha is prima hoor dat belletje...ben nu aan t werk..blgg geen zin maar ja. T gaat redelijk, mn schoonmoeder voelt zich alleen erg slecht door de chemo..dus tsja afwachten of ze t vol kan houden de behandeling en of het uberhaupt aanslaat... Hihi grappig zeg, Julian ook al 1 tandje hahah. Nora heeft ook nog hele verhalen. Ja Nora duwt zichzelf achteruit en gaat op handen en tenen staan hahah errug leuk om te zien. Ben benieuwd wanneer ze het doorheeft. Alles ook oke bij jullie verder? Liefs en een dikke knuffel, Mili