zo! Ik was alweer bijgelezen. Erg rustig hier de laatste tijd! Hi hi, Jadyn ligt te rollen in de box (dat is hier nog vrij nieuw). Ze ligt nu op haar buik met een knuffel op haar rug. Haha
@ Mj ja ik had het verkeerd begrepen. De 500 cc is opvolgmelk en daarbij komt 200 gr fruit, 200 gr avondpotje, danoontje en 1 boterham. Toen ik smiddags nog geen boterham gaf zat ik aan 600 cc opvolgmelk. Nu op advies van cb 1 boterham + 100 cc opvolgmelk en ze vertelden dat ze daar wel een tijdje op blijven staan Schema ziet er goed uit! Dat rollen is hier ook zo leuk. Hij moet nog steeds wel leren terug te gaan. maar hij kan nu al een hele tijd op zijn buik liggen. Wordt hij moe dan legt hij zijn hoofdje neer
Goedemorgen meiden ik zou eigenlijk moeten schoonmaken en bedjes in elkaar draaien en de woonkamer anders schikken maar ik heb geen zin. Iemand die me wil komen helpen?
Als ik dat zo lees, doet Jadyn het inderdaad niet zo slecht. Ik krijg er alleen nog geen 200 gram fruit of groente in. Ze heeft net ook weer fruit gehad, maar ik kreeg er deze x maar 100 gram in. Of is het dan verstandig om later op de dag de tweede 100 gram te proberen? Doordat ze van de groente en het fruit geen 200 gram eet, drinkt ze ook meer denk ik. Ze was net verdrietig (ik dacht dat ze moe was) dus kreeg ze fruit, zodat ze dan naar bed kon. Maar nu ligt ze weer vrolijk in de box te kraaien. Heb trouwens voor het eerst sinaasappel/banaan met granen gedaan. Vond ze lekker!
Ik kan ook wel wat hulp gebruiken! Heb een witte, roze, donkere en blauw/groene was. Wil zuigen en dweilen. Moet 60 s.o.'s corrigeren....pfff...in bad......voor Jadyn zorgen......en eigenlijk ook nog wel iets leuks doen met Jadyn vandaag!
goedemorge sorry heb geen tyd by te lezen 5dagen werke er s geen personeel morge met niels naar orthopeet ben benieuwd fijne dag
@ Mj ik heb even in je schema gekeken en ik zou het fruit wat later geven (is echt maar een advies he ). En de tijd na het fruit zou ik dan inkorten. In het begin deed ik hetzelfde als jij en dacht ik dat 200 gr fruit een fles vervangde. maar dat is alleen bij he avond of groenepoje zo, wan in frui zi veel minder voedingsstof Ik doe het nu zo: 7.15 200 cc opvolgmelk 10.15 200 gr fruit 12.15 200 cc opvolgmelk of 1 boterham en 100 cc opvolgmelk Ik denk dat ze nog vol zit van de fles die ze 1 uur en drie kwartier daarvoor heeft gekregen! Succes! Maar ze doet het sowieso al heel erg goed hoor!
hoi meiden Zijn jullie allemaal weer wakker?! Heb eigenlijk niet zo veel te melden..... saai he?! Maar ja, zo leuk was het hier gisteravond ook niet, dus heb lekker tegen mezelf zitten vertellen! ga julian op bed doen!
*EGO* GSM thuis vergeten. En Samantha is van slag... En tis PAS elf uur (bijna). * zucht* *einde ego*
Ik ben het helemaal met je eens. Ik wacht zelf eigenlijk ook totdat Jadyn begint te zeuren ofzo. Vanmorgen heb ik het fruit 2 uur na de fles gegeven omdat ze toen ook zeurde. Een half uur na het fruit lag ze ook op bed. Dat andere schema was van gisteren en dat was op het KDV. Daar hebben ze eigenlijk ook een vaste tijd waarop ze fruit eten samen. Om kwart over 10 lag ze daar alweer te slapen. Hier heeft ze vanmorgen maar 45 minuten geslapen. De helft van op het KDV! Thanks Pooh!