Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

2. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Hey lieve Jadyn,

Ja, goed he..
    Ik eet niet altijd zo goed mijn groente hoor, maar vandaag had ik er wel zin in.. Heb jij ook nog groente gegeten vandaag?
    Dat is ook lekker, liga met sinaasappelsap! mjammie jammie!
    Ga ik mooi vertellen aan mijn mama, kan ze dat ook eens voor mij maken!

Kus van Julen

3. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland

4. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland

5. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland

6. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    Hallo dames,

Ik ben terug van weg geweest heel lang weg geweest waarschijnlijk weten jullie niet meer dat ik heb meegeschreven maar had een hele tijd geen internet meer :( van ziggo naar kpn overgestapt, heel gedoe aangezien we geen kabels enz hadden lopen van kpn. Maar we zijn weer online!
    Ik dacht ik ga gelijk weer even bij jullie kijken en zag dat ik in jun vaan pooh een lief mailtje had gekregen wat ze ook aan andere had gestuurd die lang niet meer schreven hadden.
    Ik hoop dat ik weer kan mee schrijven. Mijn zoontje Sam is inmiddels ruim 6 maanden en ik geef nog steeds borstvoeding, dam heeft koemelk allergie en weigerd alle allergievoeding. Verder werk ik 28 uuur per week in een verpleeghuis. Als jullie meer over mij en sam willen weten hoor ik het wel!

liefs bella

7. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    :idea: MamavanJordy: leuk zeg, foto's maken bij de V&D. Veel plezier!
    Enne wat leuk zeg, dat dat gezin je heeft gevraagd om te komen kramen!
    Idd, maart baby's zijn helemaal geweldig! (oke, aprilbaby's ook, Nona ;) )

:idea: Fabian: zow al een derde tandje!

Wat zijn veel kindjes hier snel met tandjes zeg! Julen heb nog niets.. (Geeft ook niets hoor).. Komt vanzelf...

8. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    welkom terug en ik herrinner me jou wel nog hoor ;)

wat stom dat je zolang geen internet had, ik zou niet zonder kunnen voor langere tijd

9. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Hey meiden!

Hoe is het met iedereen en alle beebjes?

@miekje, wees maar blij, Hij heeft ze toch nog niet nodig die tandjes ;) Nou ja, straks met brood... Ik word helemaal gek van Nino's tandjes, lijkt wel of ze allemaal tegelijk doorkomen.

10. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Ah meis WELKOM hoor!
    Wat een gedoe zeg met t internet! Gelukkig doet ie t nu weer..

Sam heeft dus ook KMA..Julen ook.. Hij krijgt Pepti..
    Dus Sam lust geen FV.. Is ook niet zo raar.. Pepti is nou niet echt de lekkerste smaak/geur hihi..

Hoest verder met Sam en jou? Sam al lekker aan t rollen/draaien/kwijlen/tandjes/bijvoeding?
    Hahahaha, nieuwsgierig......

Liefs Miekje,
    mama van Julen

11. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ga lekker een senseootje pakken!

12. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    hoeveel heeft hij er dan ondertussen?

hier is alles ok en met de kids ook ;)

13. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland

14. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    dag lieve Julen,

Ik had een heel andere dag vandaag. Vanmiddag om kwart voor 1 dronk ik mijn flesje en was ik eigenlijk ook een beetje moe. Dus viel ik een beetje in slaap. Al slapend dronk ik een kwartiertje. Toen ik wakker werd, moest ik van mama verder slapen in bed. Ja, dahaaag. Daar had ik dus echt geen zin in! Ik ben dus lekker gaan spelen in bed, maar mama kwam mij niet halen. Toen ging ik mopperen, steeds harder en ein-de-lijk haalde ze me uit bed. Toen ging ik lekker beneden spelen. Maar rond 4 uur werd ik toch wel heel moe van al dat spelen. Toen heb ik nog ruim een uur geslapen, waardoor ik een uur te laat was voor mijn warme maaltijd! Ik kreeg worteltjes met rijst en kip. Dat vind ik normaal wel lekker, maar nu ging het mij veel te langzaam zo van een lepeltje eten. Ik had een honger als een paard en dat heb ik paps en mams even goed laten horen. De tranen stroomden over mijn wangen joh! Gelukkig mocht ik een keer een fles in plaats van warm eten. Die heb ik lekker helemaal leeggedronken. Gelukkig kreeg ik wel m'n danoontje. Na het eten wou mama met mij tv kijken, maar daar had ik ook geen zin in, want ik wou in bad! Dat had mama beloofd. Gelukkig mocht dat en heb ik heerlijk liggen spetteren. Vind jij dat ook zo lekker Julen? In bad gaan? Of zit je misschien zelfs op zwemles? Ik vind het heerlijk in bad. Wil graag een keer met papa en mama naar een zwembad, want dat hebben we nog nooit gedaan! Mama durft niet zo goed in bikini...haha. Wel een muts soms die moeder van mij. Na m'n badje was ik echt bekaf, dus ben ik maar gaan slapen. Slaap jij ook al?

kusje Jadyn ;)

15. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Ik ga nog ff bankhangen..
    Kom vandaag uit de slaap, ben dan altijd gesloopt s avonds.. (ja slapen op je werk is niet bevordelijk voor mijn nachtrust.. Slapen doe ik dan nl niet zo goed..)

Dus misschien kom ik straks nog ff langs en anders morgen..

Kuss

16. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Jammer dat je morgen ook moet werken joh! Ik moet ook werken, misschien is dat een troost? Hoeveel dagen werk jij nog?

17. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Hij heeft er 3 nu, nummer 4 verwacht ik dus elk moment. En hij zit steeds in de zijkant van zn mond te poeren en kauwen op alles en ik zie naast zn 2 ondertandjes ook iets verschijnen in zn tandvlees... Bizar.
    Het duurde heel lang want die eerste 2 had ie al met 2 maanden, maar die nummer 3 en 4 zijn heel lang onderweg geweest.

Fijn dat alles goed gaat meis!

18. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ga hem zeker in het echt geven zaterdag!

Ik heb schandalig geld verbrast vandaag, heb de h@m en Vero Moda rijk gemaakt geloof ik...

19. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Ik begrijp heel goed dat je hier niet zo vaak kunt komen, omdat je zo druk bent. Ik ben er ook niet altijd even veel. Ik loop ook met al mijn werk achter, omdat ik er gewoon niet aan toe kom. Mijn vriend verplicht mij een hobby te hebben, anders zou ik alleen maar aan het werk zijn.

Dus Yannick is ook niet zo'n snelle roller? Jadyn doet het ook nog maar sinds kort, hoor. Terugrollen doet ze nog niet zo goed.

Als jij zelf hapjes maakt, pureer je die dan ook?

Leuk dat je foto's gaat maken bij de V&D. Wel hier laten zien, hoor!
    Ik heb gisteren foto's laten maken bij zo'n fotograaf in de supermarkt.

Superleuk dat dat gezin weer om jou gevraagd heeft! Heb je dat van je oud-werkgever gehoord dan? Wel sportief van hun! Of hebben ze zelf contact met jou opgenomen? Weet je al of ze naar het andere bureau gaan?

xxx MJ

20. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    hee Bella!

Welkom terug, hoor! Ik weet wel dat je meegeschreven hebt, hoor. Ik herken je 'naam' meteen. Wat superknap dat je nog steeds borstvoeding geeft!

Deel Deze Pagina