Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    met sam gaat het heel goed hij rolt goed en zit ong 10 sec los en dan valt hij om naar de zijkant haha.. hij heeft nog geen tandjes maar ze zitten er wel aan te komen ik zie er 2 door zijn tandvlees schijnen. Hij is 67 cm en 7230 gram (2 weken geleden).
    Bijvoeding vind ik erg moeilijk hij eet een fruithapje die maak ik zelf met appel banaan perzik en liga of soms druif, appel, banaan, nectarine en liga.
    En in de avond groente/aardappel of rijst maar daar eet hij heel weinig van en hij kan alleen kip weg krijgen. HIj kan ook nog echt niet tegen stukjes dan moet hij kokhalzen.. ook kan hij nog geen liga eten daar stikt hij echt in zoo eng.. Ik maak me daar soms wel zorgen over, ik denk dat krijgt hij wel genoeg vitaminen? hij krijgt wel nog 4x borstvoeding soms zelfs 5 x :oops: . Als ik werk dan krijgt hij de fles ik kolf altijd 160 a 180 cc en de ene keer drinkt hij maar 80 cc en de andere keer 180 dus dat is heel verschillend.
    wat denken jullie is dit genoeg? weten jullie wat ik nog kan proberen? ik las dat sommige baby's al brood krijgen? ik heb sam ook 2 x een broodkorst gegeven maar die scheurt hij in stukken van 2 cm en propt hij in zijn geheel in zijn mond waardoor hij ook weer stikt.. DOe ik iets fout :oops: ?
    leuk dat jullie mij herinneren zeg!

x

2. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

maar ik wet nog wel dat jij er was hoor ! :whistle:

fijn dat alles goed gaat daar!

3. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    kheb al 3 dozen extra gehaald voor zaterdag :p

4. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    ik ben weer weg.... doeg!

5. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    Haaaai was ik weer :D

**** VAKANTIE NIEUWS ****

kreeg een berichtje op hyves van EMMA ,zal hem hier ff quoten!

:D

6. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    en weer weg!

7. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    slechts drie dozen... ;)

8. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Wegwezen jij, anders gaat die hoofdpijn nooit over !

9. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

ja kon dr niet meer betalen ,na die sokken,al dat vlees en niet te vergeten

DIE EXTRA AANSLUITING VOOR DIE KRAAN DIE JIJ MEENEEMT :p

:)

heb koppijn van die Kango [​IMG]

en ja ik was er nog :p

10. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Hey lieve Jadyn
    Zo dat is echt een andere dag als dat ik had vandaag! Maar wat vind ik het leuk om te lezen dat jij soms dezelfde 'streken' hebt als ikke.. Ik doe ook vaak lekker spelen in mijn bed.. Mijn mama wilt dan dat ik ga slapen, maar ja, ik doe dat gewoon soms lekker niet.. Dan ga ik lekker op mijn buik mijn hele bed doorcrossen.. en ja, na een tijdje begint dat te vervelen he.. Ik lees dat jij dat ook hebt.. Ik zet t dan lekker op een schreeuwen, net als jij.. Net zolang totdat mijn mama komt en mij uit bed vist... hihihihi..
    Wat goed van jou dat je vanmiddag zo goed hebt geslapen.. Wel jammer van je papa en mama dat ze dan ook nog denken dat je van een lepel wilt eten en dit proberen.. Ze zijn net als mijn ouders, ook zo hardleers! We willen dan gewoon een fles, en geen langzaam getreuzel met een lepel, toch?!
    Ohh, jij mag al lekker een danoontje, ik nog niet... Mama heeft afgesproken met het CB dat eerst de schimmel weg moet zijn, voordat ik koemelk dingen ga krijgen.. Mijn mama en papa weten nu nl nog niet of ik er overheen ben gegroeid.. Maar maandag moet ik dus eerst ff langs de dokter, voor die stomme schimmel...
    Vet cool is dat he, badderen.... Ik vind dat zoooooo leuk! Ik lig altijd op mijn buik in bad te spelen, met mama of papa ernaast.. zodat zij me kunnen helpen als ik water hap..
    Ik ben 2 keer wezen zwemmen met mijn mama, maar omdat mijn mama onregelmatig werkt kon ik vandaag niet. Ik vind zwemles erg leuk, de vorige les heb ik de hele tijd geduimd..
    Mama vindt t ook niet leuk om in haar bikini te moeten, maar ja, ik wil gewoon zwemmen dus ze heeft niet zoveel te willen, hahahahahahaha. Ik hoop dat jouw mama en papa ook heel snel met je gaan zwemmen..
    Ik lig al even in bed, ik heb net wel even geprotesteerd want ik ga echt niet meteen slapen... Maar nu ben ik dromenland...

Kus van Julen!

Zo dat is wel een lang verhaal van mij.. En dan heb ik mijn dag nog niet eens verteld (KDV, daar zowaar een uur geslapen, met mama naar mijn tante Jess, met mama naar huis, slapen, fruit gegeten, gespeeld, slapen, avondeten, spelen, naar buiten wandelen, papfles en naar bed)...

11. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam

Ja haha, zal morgen even langs een bouwmarkt rijden ;) En nogmaals.... wegwezen jij!

12. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

SARIDON DOET WONDEREN :D

13. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Hee meiden,

Nou de echo van Justin zijn blaas en nieren was afgelopen woensdag.
    Ik weet verder nog niets,want dat mochten hun niet zeggen,dus de kinderarts belt ons volgende week met alle uitslagen(echo,urinekweek)

Morgen moet Max voor zijn buisjes,en moeten we al om 8.00 uur in het ziekenhuis zijn.

Voor de rest gaat alles zijn gangetje.

Justin weegt 7400 gram en is 72 cm alweer.
    Hij krijgt nog steeds BV en 1 fles pyamapapje per dag en natuurlijk fruit en groente.

Het is een tevreden mannetje en doet het verder hartstikke goed ;)

14. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    **** VAKANTIE NIEUWS 2 ****

Hier ook nog een berichtje van EVA :D

zal ff een stukje quoten :D

:D

15. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Heel goed van jou! (Zeker geen cappucino?)

16. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    @ DIVI: IK MIS JE MEID.. hoe gaat het? En hoest met Demi?

17. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

18. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

cappucino voor in de senseo.... :(:

19. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    :idea: Nathalie: Ik duim en hoop op goede uitslagen voor jou en Justin!
    weer mooie cijfers van hem (hij is best lang zeg!)

Kus

20. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    Ik ken dat probleem ook hoor dat alles in de mond gaat bij mij hapt Tessa ook een heel groot stuk van de liga dus ik maak er gewoon een papje van ben zo bang dat ze stikt.. Dus je bent niet de enige hoor;)

Deel Deze Pagina