Klopt cappucino voor de senseo is erg lekker. Moet je wel die hebben met een pad en een zakje melk poeder. (merk weet ik zo niet meer) Ik kan zaterdag helaas niet komen. Ik had graag de monchou taart willen proeven. Ik moet het weekend werken. Helaas . Maar ja het hoort erbij he als je in de zorg werkt. Iedereen voor straks welterusten.
Ja ik weet het merk alleen niet nestle of zo. Het zit in een kartonnen doosje dat weet ik dan weer wel.
Je hebt van DE volgens mij beide.. Zowel een pad (die pad moet dan in een pad-ding voor 2 pads) als een pad en zakje.... Zal eens kijken morgen in de winkel..weet t eigenlijk wel zeker, want ik haal altijd de punten uit die doos waarin pads en zakjes zitten.. Daar zitten voor 8 capp in en de pads gaan per 10 (en is goedkoper dan zakje/pad) Lolly, ik ken dat, werk in de hulpverlening (24/7) dus weet wat t is om onregelmatig te moeten werken.. Jammer dat je net nu t weekend moet werken..
Lolly Ik heb het weekend lekker vrij.Volgend weekend(27 en 28 sept) dan begin ik bij mijn nieuwe werkgerver. Nog 4 uurtjes werken woensdagmorgen en dan ga ik mijn oude plek verlaten.Collega's en clienten vinden het erg jammer (en ik ook) .Dinsdagavond een etentje met colllega's om afscheid te nemen.
** ik kom hier toch maar s eventjes de boel een x weer op slot doen..... dadelijk heeft iemand het door dat de deur hier niet meer op slot gaat en dan weg al onze mooie spulletjes! slaap lekker allemaal en tot de volgende x! doe t hek dicht,draai m op slot en loop naar huis.... lekker slapen! ** voor de baby's : http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=111335
**ik kom de deur openen maar wat was de sleutel goed verstopt. Bijna niet te vinden in het donker. Gelukkig zijn al onze mooie spulletjes er nog** Je kunt de uurtjes echt aftellen dus. Zal nog wele ven slikken zijn als je echt weg gaat. Gelukkig bevalt je nieuwe werkplek ook goed. Dus het zal je zeker goed vergaan op je nieuwe werk. Zo ik mezelf even in fatsoen brengen. Fabian naar m'n moeder brengen (zo zielig om hem zo vroeg uit bed te moeten halen ) En dan naar het werk. Iedereen een hele fijne dag vandaag en misschien tot vanavond.
Goedemorgen! Werkze lolly! @ Senseo-cappuccino: zakje en pad is van Nescafe (we hebben ze hier ook regelmatig), lekker! Nescafe heeft idd meer lekkere varianten voor de senseo. @ Naat : succes met je jongens, meis! Dikke knuffel voor jullie! @ laffayette : welkom terug! En ook heel veel succes gewenst van deze kant dinsdag. @ bellemano: ik ken je ook nog wel hoor welkom terug hier. @ Nona: goed bezig! Als je het afsluiten aan ons moet overlaten, zie je wat ervan komt ... wat ben je trouwens weinig op het forum de laatste dagen ...
Morgen meiden, Nog even snel voordat ik de kids ga weg brengen naar de oppas. Vandaag mijn laatste dagje werken. Moet nog tot 14.30 uur. Als ik zelf hapjes maak pureer ik ze zelf ja. Gaat goed met zo'n blender. Ben alleen aan het kijken hoe ik het straks wat grover kan krijgen. Iemand een idee? Ik heb het idee dat je dat met de blender niet zo goed kan. Of het blijven dan wat grotere stukken of het is helemaal gepureerd. Dat gezin had mij gemaild. Ik laat vaak mijn e-mail adres achter als ze ooit nog eens wat foto's willen mailen. Wordt vaak vergeten hoor hahaha. Of ze idd bij het andere bureau de kraamzorg aangevraagd hebben weet ik nog niet want ze heeft nog niet terug gemaild. We wachten af. Yannick heeft lekker geslapen en Jordy ook. Vind het wel altijd zielig dat ik ze s'morgens zo vroeg moet wakker maken als ik ga werken maar ja.