hier gaat t wel goed hoor.... daar ook hoop ik ? ik ben er vandoor.... ff kleine A voorzien van een bakje fruit!
Goedemorgen meiden, @Lolly, WErk ze vandaag! @Miekje, hihi heeft Julen nog een beetje geslapen vanmorgen? Wat was hij vroeg half 6 pfff..... En jullie ook niet meer lekker kunnen slapen. Begrijp helemaal dat je moe bent hoor. Wat leuk voor je mannetje vandaag! @Dieudonnee, Wij drogen Demi af met Hydrofielluiers. @Dalillah, meis je bent er weer! Hoe is het met jou en met de kleine? Ik kreeg gister van Emma nog een berichtje op hyves: Ze hebben het prima naar hun zin. Worden bruin van het goede weer wat ze hebben in Zeeland en van de zonnebank.... Tim is nog flink verkouden en heeft wat verhoging dus ze doen rustig aan. Tim eet harstikke goed. Ik moest aan iedereen de groetjes doen op het zsp. En moest erbij zegggen dat ze ons mist! Tot maandag! De laatste dagen niet zo actief op het forum geweest. Ik was zooooo moe...... Heb wel meegelezen maar had de puf niet om te reageren. Heb ook gister te horen gekregen op me werk dat ik per 1 februari weg moet! Ze hebben geen werk meer voor mij. Ik weet het meiden ik heb het heel slecht naar me zin daar, maar dit had ik toch ff niet verwacht. Ik ben nu in contact met CWI om te kijken hoe of wat. Met Demi gaat het wel goed. Maar ze zit duidelijk in een sprongetje, ze wilt niets, niets is goed. Maar ze heeft wel momenten dat ze erg lief en gezellig is. We wachten nu op mannetje want hij komt zo ff tussen de middag een boterhammetje eten thuis. Tot vanmiddag meiden
Oh, oke.. Dan is t compleet aan mij voorbij gegaan.. niet met opzet trouwens... Maarre...... ikke heb zin in morgen! Jij ook?
Okey ik ga ff mijn haren fatsoeneren, en tas klaar maken van Julen.. Gaan zo langs een vriendinnetje van mij! Tot later vandaag! XXX
Nescafe ofzo toch? Ik weet welke je bedoeld. En die is inderdaad lekkerder dan die van Douwe Egberts.