deze mama moet zo naar de dok voor inwendig onderzoek Even een beetje opfrissen, nog ff afkolven, aangezien meneer weer niet zo'n honger heeft en dan off we go! well toedels
hoi effe snel ben aan werk hy heeft lcihte heupdisplasie en dok wil effe afwachte of ie erover heen groeit en over 2maanden terug komen heb bumbo gekocht en badring en 2e winterjas de eerste is te groot manne hahah door papa gekocht en kaartjes weggegooid hahah verder krijge we boven nieuwe plisse gordijnene nieuw in collectie rond 1000euro pffff maar ja we hebbe sponsor hahah en krijge nieuw vloerkleed ook is de fotograaf vastgezet ga weer werke
Mag hij met heupdisplasie gedwongen worden tot zitten in: . Kun je dan niet liever afwachten tot hij zelf kan zitten? Want je zei een keer dat je hem wilde leren zitten met zo'n stoel .
wat een rust hier zeg! Ik ga even Demi een prakje geven hihi en dan kom ik straks nog even reageren op jullie tot straks! NOG 1 BERICHT HIERNA <<< 2100 >>>
Oe Wenneke,wat een vervelend nieuws,maar ik zou dan gewoon Niels op schoot houden als hij brood eet. Als ik zo die foto zie die DS plaatste krijg ik zelf al pijn in mijn heupen,als je zo dat kindje zit zitten. To all@ Buisjes zitten er in bij Max,alles was goed gegaan en we stonden om 9.30 alweer buiten.
hy vond wel leuk om er 5minuten in te zitten omdat ie alles kon zien hahaha en by de hond kon om m te slaan heb m ingeschreven by kdv op de woensdagmiddag en vrydag middag dus zal m moeten missen maar hy wort eenkennig dus jah
nou meiden mijn bezoekje aan de dok wordt verlengd met een bezoekje aan de gyn. Kijken met inwendige echo waarschijnlijk. Dok denkt miss een eitje die niet helemaal gesprongen is door de bv
oh meiden heb t helemaal gehad heb deze week met morge erby 32uur gewerkt pfffffff ben kapot zondag nog feest en dan weekje rust want trek t niet met zoveel werke en kleine