@DDNee: wij gebruiken nog hydrofielluiers hier, en een badcape. Vind ze erg prettig, zo dun. @ Nona : ik heb ook wat gemist denk ik ..
He meiden, Gaat hier iemand ook naar de jonge gezinnen beurs? Is van 30 oktober tot 2 november in de jaarbeurs in Utrecht. Wij gaan misschien zondags.
ja het helpt, ben bijna genezen. heb ook al 13 behandelingen gehad.nog 5 te gaan en dan is het genoeg
Vandaag kwam op het werk opvolgmelk ter sprake. Eén collega heeft dochtertje die 2 dagen jonger is dan Faylinn en zij geeft flesvoeding en dus opvolgmelk nu. Ander collegaatje heeft 3 kids, wat ouder al ( 7,9,12 meen ik, of ongeveer). Zij gaf aan dat ze alledrie de kids vroeger volle melk gaf ipv opvolgmelk. In overleg met het CB, en KDV ...blijkbaar is dit ongeveer hetzelfde. Iemand hier eerder van gehoord?
dag meiden! Daar ben ik eindelijk ook eens weer! De hele dag nog niet geweest! Hoe is het met iedereen? Ik ga proberen 8 pagina's bij te lezen. Reacties volgen.... xx MJ
@ Wicjuh in volle melk zitten bv niet de vitaminen die in opvolgmelk wel zitten! In volle melk zitten ook veel meer vetten volgens mij? Goeieavond allemaal!
@wicjuh Senseo-cappuccino: zakje en pad is van Nescafe (we hebben ze hier ook regelmatig), lekker! Nescafe heeft idd meer lekkere varianten voor de senseo. Ja die bedoel ik. Erg lekker he! @miekje 1982 weer een beetje bij gekomen? @redone ja dat ik wel even slikken als een bewoner begint te huilen omdat je weggaat. Maar ja afscheid nemen hoort erbij @dieudonnee Wij drogen Fabian met een hydrofiel handdoek af. @divi balen joh dat je ontslag hebt gekregen. Ook al beviel het werk niet zo goed meer dit verwacht je toch zeker ook niet. Hopelijk kan het cwi iets voor je doen. @nathalie1973 wat fijn dat het zo goed ging met de buisjes. En zo snel ook. @wenneke ik ken het van die drukke weken. Zelf vorige week 38 uur gewerkt. Naar de kapper geweest, de tandarts en tussen door even naar het cb geweest. @mary jane die fohn mag ook wel met zo'n bos haar. Fabian trek ook al z'n sokken uit. Je blijft bezig met die dingen. Fabian heeft vanavond voor het eerst witlof gehad met aardappels, ham en smeerkaas. En hij vond het toch lekker. Voor herhaling vatbaar dus.
Ben ik de enige die sam vooral nog uit potjes laat eten of zijn er nog meer? Het is meer het idee dat zelf maken veel tijd kost en de onzekerheid of het dan wel goed is enz Wij gana niet naar de jgb...vorig jaar wel geweest en na een keer wel alles gezien
Hier nog geen vlees, nog maar net begonnen met bijvoeding voor mn gevoel. Eerst even gewoon wennen aan groente+aardappel en fruit.