nee ben eerst een eind gaan lopen na de dok, dus bel maandag wel! Dok maakte zich niet veel zorgen, maar wilde wel zekerheid. Als ik al snel zou stoppen met de bv hoefde ik er niet heen, maar dat is niet aan de orde!
Dat is inderdaad een idee, maar ik zei net tegen manlief dat ikmiss wel net zo lief naar de dierentuin ga, ietsje minder druk!
Ow zie je Pooh wij zijn niet te enige.... Boja hoort ook bij de club! Nee inderdaad er is ook niets mis mee vind ik....
@Divi: Dan ga ik ook naar die sokjes kijken. @ Werk: Ik geloof dat ik ergens overheen las. Maar grote knuffel!
Wij zijn ook sinds een paar dagen begonnen met voeden a la rapley, maar als dat niet gaat lukken dan ga ik ook gewoon potjes geven hoor! Voor Eliahna maakte ik het op het begin vers en ging dan pureren, maar dat vond ik op een gegeven moment zo'n gedoe dat ik gewoon potjes ben gaan geven. Is inderdaad niks mis mee en net zo gezond als vers! Ieder voor zich toch, en niks om je voor te schamen hoor Keziah is dus niet de enige die haar sokken constant uit loopt te trekken, vreselijk hè en dat net nu de winter voor de deur staat, ik denk dat ik maar een hele hoop maillotjes ga kopen Divi, wat vervelend dat je nog steeds problemen hebt met je werk, sterkte daarmee meis!
kweet trouwens niet wie er potjes gaf,maar misschien omet je de kleine is de inhoud van het potje geven..... is vast ook een succes! ow nu ben ik weg,voordat er iemand boos word.... hahah ben zo melig! komt vast door die Malibu
O, nee toch.... Dat zou zo maar eens kunnen! Zal t eens navragen hier! Wenneke: zou fijn zijn als je eerst even nadenkt voordat je dit soort opmerkingen plaatst... Wat als het 'witte' mannen waren geweest? Had je dit dan ook zo expliciet gemeld in je bericht?