Precies wat ik dacht! Had gewoon gezegd dat het mannen waren, of was het minder eng geweest als er 'witte' mannen ruzie stonden te maken? ( )
Ik begrijp 't helemaal. Ik dacht ik houd m'n mond maar anders ben ik weer de 'buitenlander' die op d'r teentjes is getrapt
Snap t.. Maar ik dit ging/gaat me gewoon te ver.... En hou me maar in... T wordt er anders niet gezelliger op..
@ Divi en Boja fijn dat ik niet de enige ben die alleen potjes geeft. Dus alle andere meiden geven vers? Knap hoor! Of zijn er nog meer meiden met potjes en durven jullie er niet voor uit te komen? Ik hoorde dat het tegenwoordig bijna net zo gezond zou zijn als vers? maar of dat waar is? Ben ik nu ene slechte moeder door potjes te geven? Ik zal van de week anders eens vers klaar maken, want we weten hier bijna dagelijks verse groenten en aardappels, dus eigenlijk kleine moeite...ach we zien ook wel! Meiden ik kruip mijn bedje in! Fijne avond allemaal!
Hier ook vers. Niet omdat ik de potjes niet vertrouw. Maar vind gewoon leuk. Plus bij Rapley moet je wel.