ja misschien heb je het niet ( of wou je t niet ) lezen,maar ook IK geef potjes hoor..... de inhoud dan
Ja zou kunnen, als dat haar bedoeling was geweest.. Maar daar heeft Miekje een hard hoofd in.. Je zet er in mijn ogen niet zomaar ZWARTE mannen in... Dan wil je daar IETS mee zeggen.. Maar goed...
Miekje, laat het los! Het verbaast mij niets als je bedenkt wie het schreef... Heeft meestal weinig inhoud...
Ze had ook gewoon 'mannen' kunnen tikken. Als het Blanke mannen waren geweest had ze vast ook niet gezegd 'er stonden net twee witte mannen ruzie te maken'. Dat denk ik ook.
Anders sturen we nino en julen op haar af, komen ze tanken in hun maxi cosi ENG HOOR Nu laat ik het ook los...
zijn we er nu klaar mee? anders krigen we dadelijk weer dingen van dat iedereen weer als een blok achter iedereen staat enzo en dat mensen zich niet aan durven te melden om de negatieve sfeer hier enzo hahaha dat gaat nie! WIJ ZIJN DE MAARTMAMA'S !
** ik hou het hier weer even voor gezien.... ik ga nog ff msnnen....... en dan hoopa douchen en na bed... hopen op een leuke dag morgen,maar dat komt vast goed! slaap lekker allemaal!*
Haha, als we het eens zijn mogen we dat toch melden? Als ik het niet eens ben met iemand zal ik ook zeker niet doen alsof ik dat wel ben. Anyway, slaap lekker allemaal, ben er klaar mee voor vandaag!