Anti-berg pads? Hebben ze dat ook gewoon bij het KV of DA? Ken ik heel nie Ze heeft t niet over dr hele hoofdje, alleen rondom dr frambozenvlek. Vaag. Kmag er zeker niet aan plukken? Faylinn heeft net wat fruit achter dr spreekwoordelijke kiezen en is in slaap gestort... deed ze al tijdens het fruiten zo ongeveer, hihi. Nou eens zien dat ze ff blijft slapen, kan ze wel goed gebruiken nu.... @ Daisy :zarqa lotion? Waar haal ik dat vandaan?
Heb zowel van hema als etos. Geloof niet veel verschil behalve dat het tuitje van de etos harder is, vind ik juist wat zieliger omdat ik hem wel eens per ongeluk hard in zn neus stoot als ie wild probeert te ontsnappen van dat ding.
Nino had het ook maar een beetje. Ik heb het eerst met olie gedaan, laten inweken en dan voorzichtig pulleken ... laat heel makkelijk los als er olie op zit. Anti bergpads is beetje zelfde idee, speciale olie op een soort watje, erover heen wrijven, even wachten en met zacht doekje weg wrijven. Kun je ook overal kopen (etos enzo). Als het maar goed doordrenkt is in olie, dan laat het los.
gek he ik moest ook zo lachen toen sam dat voor de eerste keer had. En helemaal als je het er uit ziet komen geen gezicht
@ Wicjuh antibergpads zijn van zwitsal. Ik heb het bij sam toen gewoon met babyolie van zwitsal ingesmeerd en daarna na intrekken met kammetje weggehaald en is weggebleven! Ik heb ook het blauwe neuspeertje van difrax! Ideaal! Tegenwoordig is het wel worstelen om het te kunnen gebruiken, want sam vindt het niet leuk!
Ik mag dr neusje al niet afvegen van dr, dan schreeuwt ze al moord en brand Ik zal eens kijken of ik een olietje heb staan, en anders haal ik wel iets idd. Even laten intrekken dus ...
goedemorgen kletskousen Dames die naar Nona gaan, veel plezier! Bij wie gingen gingen ze ook alwwer nog meer verbouwen volgende week?! Waar gaan we naartoe? Ze zijn maandag om 7:00 uur bij de buren Verders ben ik moet, slaap niet al te best, heel licht...beetje jammer! Met berg heb ik geen ervaring, maar de tip die Pooh geeft heb ik al wel vaker gehoord!
Goeiemorgen meiden! Daar is MJ weer! Alles goed met iedereen? Ik ga weer eens even bijlezen enzo. Tot zo!
vraagje: als jullie kindje 's ochtends wakker is, hoe lang wachten jullie dan met voeden? Ik deed het altijd meteen (nog voor het aankleden), maar Jadyn drinkt vaak die fles niet leeg. Vanmorgen hebben we eerst uitgebreid met haar geknuffeld en gespeeld enzo. Ze was een uur en een kwartier wakker voordat ze haar eerste fles kreeg. En toen dronk ze nog maar 150 cc. Qua honger heeft ze dat late pyamapapje dus volgens mij ook echt niet nodig!...