JGB: Miekje, Jij en Miekjeman denken net zo over de jongegezinnenbeurs als MJ en MJ-man! Wat een ramp vorig jaar! Veeeeel te veel baby's, buggy's, kinderwagens, kinderen.....Alles eigenllijk per vierkante meter! brrrr Ben maar een half uurtje binnen geweest volgens mij!
Ik lees iets over een babe die witlof met aardappelen, ham en smeerkaas over heeft. Dat klinkt inderdaad lekker! Chique maaltijd voor een beebje!
Julian is 's ochtends vaak al een keertje wakker, dan slaapt hij nog even. Om kwart over 8 gaat hij bij mij in bed en dan rond een uurtje of 9 of later krijgt hij de borst.....dus niet meteen!
Hier meteen, want Faylinn knettert van de honger s ochtends... maar ze krijgt de laatste voeding s avonds ook rond 19 uur, 19.30.
Pooh en Divi: Jadyn krijgt ook hoofdzakelijk potjesvoeding, hoor. Ik vind het vooral lekker makkelijk en geloof echt dat het heel gezond is wat daarin zit. Ook het fruit eet ze uit een potje. Behalve op het KDV krijgt ze vers. Twee keer in de week. Dat lust ze gelukkig, dus ik kan gerust een x vers maken als ik dat wil. Maar ik had nog zoveel potjes staan, die wil ik eerst opmaken. Ik heb 1x verse broccoli gemaakt (3 potjes) maar dat vond ze niet lekker. Ook een keer verse worteltjes en dat vond ze heerlijk. Als wij iets eten waarbij het makkelijk kan, maak ik wel vers voor Jadyn. Dan doe ik 1/3 aardappel en 1/3 groente zonder zout in een apart pannetje. Dat kook ik samen en als het klaar is pureren met de staafmixer. Officieel hoort er geloof ik olie door, maar dat heb ik nog niet gedaan.... Ik heb hier trouwens nog gekookte aardappeltjes en boontjes staan van donderdag (in de koelkast). Kan ik die vandaag nog aan Jadyn geven? Wat denken jullie?
na 40 minuutjes slapen is hier een lief meisje wakker. Wij gaan fruit happen. Misschien nog even shoppen daarna. Even @Action. Morgen feestje van 2 nichtjes die 9 en 2 zijn geworden. En die moeten natuurlijk kadootjes! En Jadyn's andere nichtje van 5 heeft haar B-zwem-diploma gehaald, dus die moet ook kadootje.... Ik hoop later nog verder bij te lezen! Niet teveel kletsen dus dames, anders houd ik het niet meer bij!
dieudonnee: wat goed dat je al zolang bv geeft en het nog lang wilt blijven doen. Hopen dat alles goed is bij de gyn.
Jadyn deed ff net alsof ze weer ging slapen, maar ze is nu toch echt wakker. Dus ik toch echt weg! tot gauw kus kus
haha ik heb geschoffeld,maar had geen zin om het onkruid eruit te halen..... hahaha nouja is weer een klusje voor maandag ofzo... haha BEN DR HELEMAAL KLAAR MEE!