Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    ik ga achter in de tuin maar s een bakkie doen in de zon :D

2. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemiddag mama's

meiden veel plezier @de bbq bij nona.

Wij gaan straks naar de kermis. Hier is de grote kermis er weer tem volgende week zondag.

ik ben weer ongi geworden sinds ongeveer 16 maanden. Kwam als een totale verrassing. >Wordt er bang van.
    net zoals die zwart gekleurde mannen. brrr :D
    was het niet de 4de keer dat ze ons verlaat? Nu ja ze doet maar als ze zich daar goed bij voelt :rolleyes:

hier vandaag ook voor het eerst een neuspeertje gebruikt bij Ynse. Ze heeft een heel erg loopneusje, zo zielig maar het helpt wel een tijdje zodat ze beter kan ademen. ;)

3. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Zoooo, daar zijn wij ook weer.
    Heb ingeslagen, olie van zwitsal (die pads zijn veel duurder! Duhhh), een neuspeertje van nuby (hadden geen andere bij kv? Zal niet veel uitmaken neem ik aan), opvolgmelk (ja, we gaan langzaamaan over naar fv, heb maar vast gehaald om te wennen ... ), een tuitbeker maar wéér een verkeerde (moet ze zuigen, dat snapt ze niet), nog ff wat spullies voor luiertaarten, ennnn

Het opperdepop-boek van AH :)

Als dochterlief het ermee eens is, ga ik daar zo ff in bladeren. ;)

4. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    voor zang! :)

5. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    De boodschapjes zijn binnen.

Jadyn ligt te slapen.

MJ gaat weer verder met bijlezen/reageren....:)

6. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    hihi, ja, dat denk ik ook! ;)

7. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    I agree.....again....:)

8. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    Hoi Meiden,

Ik kom weer even om het hoekje gluren vanuit Het Heijderbos.
    Alletwee mijn mannen liggen heerlijk te slapen dus heb ik even tijd voor mezelf! Hoe is het hier?

Ga zo even wat teruglezen..

9. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    heee Eva!

Wat leuk dat je langskomt! Hier gaat het prima. Het is rustig vandaag. Iedereen is waarschijnlijk onderweg naar Raalte of gewoon aan het genieten van het mooie weer. Ik ben ook aan het bijlezen...

xx MJ

10. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    :idea: Redone: wat een mooie wagen! En de rode rand vind ik het mooist! ;)

11. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

12. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Wicjuh: pas je ff op met die opvolgmelk? Zo'n groot pak is na openen maar 4 weken houdbaar. Als het voor oefenen is, krijg je dat pak dan wel in 4 weken op? Misschien kun je eerst sachets proberen? Die zijn per voeding verpakt? Niet te koop bij KV trouwens...

13. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Jadyn is na een half uurtje slapen ook weer wakker. Jeetjemina....slapen....was da?

14. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    Aiaiai, was het weer zover? Nou, ik ben het wel een beetje eens met jullie hoor meiden. Ze is idd niet zo handig in dingen zeggen/schrijven...

:idea: Over potjes. Ik geef Jens ook regelmatig (meestal) een potje hoor! Wij eten niet altijd wat hij mag zoals nasi enz. Heel toevallig las ik gisterenavond in een oude ouders van nu:
    "Potjesvoeding is net zo gezond als zelfgemaakt eten. Elk potje bevat de optimale hoeveelheid eiwitten, vet, koolhydraten, vezels, vitamines, mineralen en 75 gram groente. De advisering van het Voedingscentrum. Bijvoorbeeld een appel uit de winkel hoeft niet aan speciale regelgeving te voldoen, terwijl er extreem strikte richtlijnen zijn voor appels die gebruikt worden voor het maken van babyvoeding"

We hoeven ons dus echt niet schuldig te voelen als we een potje geven! Ik wil Jens trouwens wel laten wennen aan de echte smaken. Dit gaat natuurlijk beter met vers. Een potje smaakt toch naar ....... een potje (alhoewel ik het fruit zelf ook heerlijk vind)

15. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    Ja, het zal wel gezellig zijn bij MamaNona! (niet Nona?) MJ, wat leuk dat je in een bandje gaat zingen. Ik kan alleen maar kinderliedjes zingen!

Redone, ik ben vorig jaar ook naar een bloemencorso gaan kijken! Echt supermooi. En wat een werk zeg!

16. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Ja, ik weet het. Maar goed, we gaan toch over op kv, dus dat gaat wel lukken. Wennen in de zin van niet in 1x over op kv, maar 1 fles half/half per dag, denk ik? Neem aan dat dr darmpjes moeten wennen aan de andere voeding.

17. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    Wicjuh, toen ik de bv afbouwde mochten we gewoon 1 hele voeding vervangen voor een fles. Misschien is het voor Faylinn fijn om aan de smaak te wennen door half/half te doen... maar volgens mij is het niet nodig. Ik vind het ook erg knap dat je al zolang bv geeft!

18. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Hier weer terug van een ochtendje Eindhoven. We hebben leuke foto's gemaakt van de kids bij v&d. Alleen de oudste deed nogal verlegen haha. Over 2 weken kunnen we ze komen kijken en evt. kopen. Wil ze neit allemaal hoor. Veel te duur, waren we 185 euro dan kwijt. Verder nog wat in winkels rond gekeken, bonbons gehaald (mijn verslaving hihi) en wat dingetjes gekocht.

Ben al wat rond aan het kijken voor sinterklaas. Voor Yannick kopen we maar een paar dingen die beseft het toch nog niet maar de oudste begint dat nu zo'n beetje te snappen. Ff goed rondkijken dus. En daarbij is hij dan in dezelfde maand ook nog jarig (30 december) dus weer cadeautjes. Maar dan krijgt hij een gewone fiets met zijwieletjes.

Veel plezier vandaag met de meiden die gaan bbq.

Heb van de week de kinderen thuis gekregen en we gaan waarschijnlijk een midweekje weg op 6 april. Naar landal Miggelenberg. Was een aanbieding. Krijgen er ook nog 1x gourmet bij en entreekaartjes voor Burgers Zoo.

Potjes geef ik heir ook nog wel af en toe hoor. Maar ik pureer voornamelijk omdat ik de potjes zo duur vind en zo leren ze ook meteen wat grovere structuur eten.

19. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    Hoi MamavanJordy,

Leuk een midweekje naar Landal! Krijg je dat bij de kinderen?
    Wij hebben een tijdje terug ook foto's laten maken bij V&D. We kregen 1 foto en de opnamen gratis. Als je 1 of 2 foto's erbij wil, is dat belachelijk duur! ik dacht €35,- per foto. Bij de fotograaf waren ze veel goedkoper en ook nog eens veel mooier. Ik vond het moeilijk om me in te houden maar gelukkig was mannetje erbij!

Hmmm Bonbons! Lekker zeg.
    enne de potjes vind ik ook duur. Koop ze eigenlijk alleen maar in de aanbieding..

20. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    Ben er weer weg van meiden. Een fijne dag nog!

liefs Eva

Deel Deze Pagina