@ Eva wij hebben dat ook gedaan bij v&d en ons ook gelukkig in kunnen houden! Veel te duur...maar de volgende keren ga ik niet meer! Fijn te horen dat er meer mensen potjes gebruiken. Ik ga het ook maar eens meer afwisselen! Even iets heel anders. kan iemand op hema.nl? Ik wil even weten of het an mijn pc ligt?
Ja, het lukt! hmmm, dat is niet zo fijn voor jou want dan ligt het inderdaad aan je computer ben ik bang. Moet ik iets opzoeken voor je?
Nee ik snap er niks van...ik kan op een paar sites niet. Zou het aan het installeren van servicepack3 liggen?
Pooh: ik kan er ook gewoon op. Eva: ja, die aanbieding staad gewoon in het blad kinderen. En idd belachelijk duur die foto's, we gaan ook alleen voor de gratis foto.
ohhhhhh Nathalie, wat een prachtige foto's! Ik kom zelf ook net terug van wandelen. Met Jadyn in de wandelwagen-inzet. Wat is dat ding ENORM zeg! Kind verzuipt er bijna in. Ik twijfel of ik hem er weer af zal halen....zijn er meer mensen met de Quinny Speedi? Zo ja; gebruiken jullie de wandelwageninzet al? Nathalie, hoe is het nu met Justin? En is Max al geopereerd?
Dank je,Max is gisteren geopereerd. Alles is goed gegaan gelukkig. En op de uitslag van de echo en urinekweek van Justin moet ik even wachten tot Dinsdag,want dan belt de kinderarts ons op
Bedankt voor het proberen! Ik heb het al gevonden op ziggo .nl: Groepsstoring van dinsdag 16 september 14.55 uur tot (nog niet bekend) Wanneer u klant bent van Orange Cable, kunt u problemen ondervinden bij het bezoeken van een aantal sites. Enkele voorbeelden zijn www.hema.nl, www.bijenkorf.nl, www.vend.nl en www.netgame.nl. Heb ik weer Zou iemand van jullie de prijzen en afmetingen van foto op canvasdoek op hema.nl kunnen kopieren. ik ben even ana het vergelijken. Ik wil er eentje geven voor mannetjes verjaardag... @ Nathalie wat fijn dat het met max goed is gegaan en wat een super foto's! Wat een schatje is justin toch! @ MJ ik heb sinds 2 weken de inzet van de quinny buzz. Sam vond het wel prima in zijn bak. Maar het is toch wel lekker zo. Als je de voetenzak er in legt zitten ze er wat steviger in (je kunt de voetenzak dan gewoon openlaten als het te warm is!
Ja hoor ik heb nog een portie in de vriezer. Moet je wel van een prakje houden. Ik maak meestal vers voor een paar dagen. dat vries ik dan in. En zo af en toe ook wel ens makkelijk een potje. Net hoe het uitkomt.
Pooh: bij foto op canvas staat vanaf 20 euro. Volgens mij kun je de exacte kosten wel berekenen als je een afmeting invoert. Heb je een idee hoe groot je hem wilt hebben?
Hoeveel opvolg melk moet je kindje minimaal drinken op een dag? Weet iemand dat? Fabian wil echt niet drinken vandaag. Hij heeft nog maar 120 cc gedronken van de hele dag. Hij eet daarin tegen wel goed. 150 gr fruithapje en bijna een hele boterham (zonder korstjes dan he) Dames bij Nona jullie hebben geluk met weer. Lekker een zonnetje erbij. Heerlijk hoor. Veel plezier.