@eva: tnx en ja, voor smaak wennen @pooh: webprint is wel een goede, zou ik zeker ook even gaan kijken. @naat: leuke foto's!
ik ben echt hartstikke moe, word de afgelopen nachten telkens aan het eind van de nacht wakker en kan dan niet meer slapen. Ik ben iemand die slecht tegen weinig slaap kan, dus echt killing....like 'kinderen'! Wilde net de draagdoek omknopen. Julian op de rug in mijn eentje. Je hebt er eentje waarbij iemand anders moet helpen en je hebt er eentje die je alleen kan doen. Ik krijg dat echt niet voor elkaar hoor. Heb ook het idee dat Julian een beetje te groot wordt, al zeggen ze dat het tot 18 kg kan. Heeft iemand nog een andere tip om je kindje te dragen op de buik of op de rug? Er zijn er zoveel; ik zie door bomen het bos niet!
dieudonnee: ik heb echt geen verstand van draagdoeken, sorry! Ik vind die dingen altijd erg ingewikkeld....leuke woordspeling. Balen van dat slapen joh! Ik kan mezelf soms ook wel voor de kop slaan omdat ik niet kan slapen, terwijl ik zo moe ben en graag wil slapen. Faylinn heeft daar ook last van volgens mij....
Jadyn hangt hier de adhd-er uit. Zit helemaal wild met beide armen tegen de babygym aan te slaan. Gek kind...hihi
Wel aardig logisch, je kan ook gewoon te moe zijn om te slapen! En als je te graag wilt slapen lukt het ook niet...... Logisch dat onze kleintjes daar ook last van kunne hebben
goede avond mama's wij zijn weer terug van de kermis. Nona alles goed gegaan met gourmetten en de medemama's? knuffie